jak-zbudowac-profesjonalne-CV

Asystentka zarządu. Jak zbudować profesjonalne CV?

Na biurko rekruterów trafia mnóstwo dokumentów aplikacyjnych, związanych ze stanowiskiem asystentki zarządu. Jak się wyróżnić na ich tle? Co zrobić, by akurat nasze CV zostało zauważone? Przede wszystkim, nie można zignorować jego strony wizualnej. Część osób myśli, że liczy się tylko treść – oczywiście tak jest, bo na jej podstawie podejmowana jest decyzja o zaproszeniu na rozmowę. Niemniej, wiele dokumentów bywa odrzucanych już na podstawie nieatrakcyjnej szaty graficznej! Nie jest to tak absurdalne, jak mogłoby się wydawać – troska o każdy detal jest dowodem naszej staranności i zaangażowania. Poświęćmy więc czas na to, by sformatować nasze CV w atrakcyjny sposób, wyróżniający się układem sektorów czy kolorem.

Kolejnym czynnikiem, na który należy zwrócić uwagę, jest zdjęcie. Nie może to być fotografia, pochodząca z prywatnych zbiorów. Najlepiej zainwestować w wizytę u fotografa – na wpół oficjalne zdjęcie z pewnością będzie się idealnie prezentować w CV i tym samym pokaże nasz szacunek do potencjalnego pracodawcy. Zdjęcie w CV przyszłej asystentki jest o tyle ważne, że pełni ona również rolę reprezentacyjną, prezencja zatem musi być nienaganna.

Następnie trzeba poświęcić czas na skrupulatne wypisanie obowiązków, pełnionych na poprzednich stanowiskach. Pracodawca musi wiedzieć, czym konkretnie się zajmowaliśmy i co już potrafimy robić. Niezwykle ważne jest także wyróżnienie dodatkowych kompetencji takich, jak znajomość języków obcych, prawo jazdy czy zdolności negocjacyjne. Nie zapomnijmy o zainteresowaniach! Różnorodne zainteresowania wskazują na osobę ciekawą świata i szybko uczącą się – a to cechy niezbędne na tym stanowisku.

0 1104
Avatar for Anna
Anna

Napisz komentarz