na-co-zwrocic-uwage-przegladajac-oferty-pracy

Na co zwrócić uwagę, przeglądając oferty pracy dla asystentki?

Asystentka (zarządu, biura, prezesa) to jedno z bardziej wymagających stanowisk, występujących na rynku pracy. Od osoby, pracującej w tym zawodzie, w większości wypadków oczekuje się przyjęcia roli prawej ręki szefa. Zwłaszcza w dużych firmach wymaga to sprawnej koordynacji umiejętności, pochodzących z różnych dziedzin oraz posługiwania się szeroko rozwiniętymi zdolnościami miękkimi.

Asystentka w pełni świadoma swoich możliwości, zakresu wiążącej się ze stanowiskiem odpowiedzialności oraz posiadająca konkretne oczekiwania, adekwatne do kwalifikacji, z pewnością będzie poszukiwać pracodawcy, który z jednej strony zaoferuje atrakcyjne warunki, a z drugiej zapewni perspektywy rozwojowe.

Pierwszym krokiem powinno być dokładnie przeanalizowanie oferty pracy. Musi być ona skonstruowana w sposób czytelny i rzeczowy, z graficznie wydzielonymi sekcjami opisu firmy, przyszłych obowiązków, wymagań oraz proponowanych warunków i formy współpracy. Na końcu powinna znaleźć się adnotacja, w jaki sposób dostarczyć dokumenty aplikacyjne i co powinny zawierać.

Ogłoszenia zbyt krótkie, niejasne, zawierające błędy albo co gorsza – kilka słów i numer telefonu świadczą o tym, że pracodawca nie przykłada zbyt dużej wagi do znalezienia odpowiedniego kandydata. Graficzne wyróżnienie oferty jest również plusem, podobnie jak podanie numeru referencyjnego ogłoszenia.

0 625
Avatar for Anna
Anna

Napisz komentarz