Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Technik administracji
Miejsce pracy: Częstochowa
Numer: StPr/25/0883
OBOWIĄZKI:
Technik administracji
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wykształcenie: średnie zawodowe
Wykształcenie: średnie branżowe
Uprawnienia: Obsługa komputera


Wymagania inne:

praca przy monitorze powyżej 4 godzin, obsługa pakiet uMS Office/Libre Office, komunikatywność, wysoka kultura osobista

Miejsce pracy:

Częstochowa


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie

Zobacz podobne oferty

Specjalistka / Specjalista ds. Administracji i logistyki

Holcim Polska S.A
Miejsce pracy: świętokrzyskie

  • Zadania, które na Ciebie czekają: Obsługa systemu wagowego Rejestrowanie operacji logistycznych w wewnętrznych systemach. Koordynacja przyjęć i wysyłek towaru. Sporządzanie dokumentów związanych z obrotem towarowym (m.in. WZ). Codzienna współpraca z...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj

Pracownik administracyjno - biurowy

Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach
Miejsce pracy: mazowieckie

  • Obsługa programu WAPRO-MAG. Rozliczania ZUS, US. Wystawianie faktur. Rozliczanie kasowe klientów. Przelewy bankowe - obsługa systemu bankowego. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: mile widziane doświadczenie w pracy...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj

Samodzielny Referent / Samodzielna Referentka ds. obsługi studentów

Politechnika Wrocławska
Miejsce pracy: dolnośląskie

  • Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę toku studiów studentów Wydziału Architektury. Zakres obowiązków: kompleksowa administracyjno-dydaktyczna obsługa studentów polskich i obcokrajowców, obsługa...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj