Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
Technik administracji
Miejsce pracy: Tarnowskie Góry
Numer: StPr/25/0234
OBOWIĄZKI:
Wykonywanie czynności związanych z archiwizacją dokumentacji; pomoc w realizacji bieżących zadań wydziału, m.in. przygotowywanie korespondencji do wysyłki, obsługa urządzeń biurowych;
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe, kierunek: prawo, administracja, ekonomia


Wymagania inne:

wykształcenie średnie lub wyższe (pożądane - prawo, administracja, ekonomia)

Miejsce pracy:

Tarnowskie Góry


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach

Zobacz podobne oferty

Samodzielny referent / Specjalista – Wydział Informatyki

Uniwersytet Morski w Gdyni
Miejsce pracy: pomorskie

  • Stanowisko: Samodzielny referent/Specjalista – Wydział Informatyki Wymiar czasu pracy: 1 etat Jednostka/komórka organizacyjna: Dziekanat Wydziału Informatyki Opis stanowiska: obsługa administracyjna dziekanatu WI zakładanie i prowadzenie akt osobowych...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj

Referent ds. administracyjnych

STOKSON Spółka Jawna Henryk Stokłosa i Wspólnicy
Miejsce pracy: śląskie

  • Opis stanowiska: Przygotowywanie harmonogramów czasu pracy dla grupy 200 pracowników, Kontakt z pracownikami firmy oraz z firmami zewnętrznymi. Oczekiwania: Wykształcenie średnie, Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, Dobra znajomość programu...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj

Koordynator ds. Administracyjnych

GEODIS Poland
Miejsce pracy: mazowieckie

  • Opis stanowiska: Wykonywanie zadań zleconych przez Dyrektora Operacyjnego i Kierownika Oddziału. Zarządzanie zespołem, delegowanie zadań. Kontrola i weryfikacja faktur kosztowych. Wystawianie faktur sprzedażowych. Kontrola dokumentacji sprzedaży. Wykonywanie...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj