Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
Technik administracji
Miejsce pracy: Tarnowskie Góry
Numer: StPr/25/0234
OBOWIĄZKI:
Wykonywanie czynności związanych z archiwizacją dokumentacji; pomoc w realizacji bieżących zadań wydziału, m.in. przygotowywanie korespondencji do wysyłki, obsługa urządzeń biurowych;
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe, kierunek: prawo, administracja, ekonomia


Wymagania inne:

wykształcenie średnie lub wyższe (pożądane - prawo, administracja, ekonomia)

Miejsce pracy:

Tarnowskie Góry


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach

Zobacz podobne oferty

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi nieruchomości

Politechnika Wrocławska
Miejsce pracy: dolnośląskie

  • Opis stanowiska: Osoba na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę spraw związanych z majątkiem własnym Uczelni oraz innych spraw będących w gestii Dyrektora Administracyjnego. Zakres obowiązków: udział w postępowaniach dotyczących...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj

Pracownik ds. współpracy z organami kontroli zewnętrznych

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
Miejsce pracy: mazowieckie

  • Zakres obowiązków: obsługa kontroli i audytów zewnętrznych w Centrali Spółki, w tym udostępnianie organom zewnętrznym dokumentacji i wyjaśnień, sporządzanie sprawozdań i analiz z kontroli/audytów zewnętrznych w Spółce, przygotowywanie odpowiedzi na...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj

Specjalista ds. Współpracy Międzynarodowej i Programów Erasmus+

Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Miejsce pracy: mazowieckie

  • Szukamy osoby na stanowisko Specjalisty ds. programów międzynarodowych. Stanowisko to idealne dla kogoś, kto lubi kontakt z ludźmi z różnych kultur i chce rozwijać międzynarodowe projekty. Zadania: Zarządzanie programami wymiany studentów. Organizacja...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj