Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Technik administracji
Miejsce pracy: Mielec
Numer: StPr/25/1307
OBOWIĄZKI:
Technik administracji
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

znajomość oprogramowania komputerowego

Miejsce pracy:

Mielec


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu

Zobacz podobne oferty

Pracownik administracyjno-biurowy

Gendek Magdalena Biuro Rachunkowe Tax-Bonus
Miejsce pracy: śląskie

  • Obsługa i archiwizacja dokumentów zgodnie z przyjętymi procedurami. Tworzenie, redagowanie i formatowanie pism, raportów, zestawień i notatek służbowych. Porządkowanie dokumentów księgowych i kadrowych. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj

Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych

Uniwersytet Warszawski
Miejsce pracy: mazowieckie

  • Obowiązki: wsparcie administracyjne zarządzanie dokumentacją w systemach elektronicznych przygotowywanie pism i umów organizacja zakupów współpraca z różnymi jednostkami uczelni Wymagania: wykształcenie wyższe biegłość w obsłudze komputera i programów...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj

Technik administracji

Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Miejsce pracy: podkarpackie

  • Technik administracji Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: znajomość obsługi komputera

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: wczoraj