Powiatowy Urząd Pracy w Sieradzu
Technik administracji
Miejsce pracy: Sieradz
Numer: StPr/25/0637
OBOWIĄZKI:
Zapoznanie się z organizacją pracy, obowiązującymi regulaminami oraz z zakresem obowiązków i uprawnień przekazanych na piśmie. Zapoznanie z dokumentacją i obsługą komputerowych programów użytkowych.Obsługa sekretariatu.Obsługa Kancelarii Ogólnej Starostwa Powiatowego.Dbanie o właściwy obieg dokumentów i korespondencji w formie tradycyjnej i elektronicznej.Koordynacja spraw związanych z ochroną danych osobowych.Prowadzenie rejestru pieczęci i pieczątek używanych w urzędzie.Przyjmowanie, rejestrowanie i rozdział korerespondencji, przesyłek oraz dokumentów zewnętrznych na poszczególne komórki organizacyjne.Wydawanie korespondencji i przesyłek upoważnionym pracownikom urzedu.Rejestracja i wysyłka przesyłek ekonomicznych, priorytetowych, poleconych, kurierskich, paczek itp. krajowych i zagranicznych zgodnie z wymogami operatorów pocztowych.Reklamowanie nieprawidłowo wykonanych usług przez firmy świadczące usługi pocztowe i kurierskie.Kontrola realizacji umów z firmami świadczącymi usługi pocztowe i kurierskie (rozliczanie i opisywanie faktur, kontrola zgodności opłat z zawartymi umowami oraz terminu obowiązywania umów).Prowadzenie statystyk i ewidencji w zakresie wysyłanej korespondencji.Przekazywanie dokumentów do archiwum.Odbiór i wysyłka korespondencji w siedzibie operatora pocztowego zgodnie z posiadanymi uprawnieniami.Obsługa urządzeń biurowych oraz poczty elektronicznej.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: obsługa urządzeń biurowych
Uprawnienia: obsługa komputera


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Sieradz


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Sieradzu

Zobacz podobne oferty

Pracownik administracyjno-biurowy

Gendek Magdalena Biuro Rachunkowe Tax-Bonus
Miejsce pracy: śląskie

  • Obsługa i archiwizacja dokumentów zgodnie z przyjętymi procedurami. Tworzenie, redagowanie i formatowanie pism, raportów, zestawień i notatek służbowych. Porządkowanie dokumentów księgowych i kadrowych. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj

Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych

Uniwersytet Warszawski
Miejsce pracy: mazowieckie

  • Obowiązki: wsparcie administracyjne zarządzanie dokumentacją w systemach elektronicznych przygotowywanie pism i umów organizacja zakupów współpraca z różnymi jednostkami uczelni Wymagania: wykształcenie wyższe biegłość w obsłudze komputera i programów...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj

Technik administracji

Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Miejsce pracy: podkarpackie

  • Technik administracji Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: znajomość obsługi komputera

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: wczoraj