Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
Technik administracji
Miejsce pracy: Tarnowskie Góry
Numer: StPr/25/0578
OBOWIĄZKI:
- uzupełnianie strony internetowej, w tym dodawanie opisów alternatywnych do grafik,- pomoc w pisaniu tekstów informacyjnych i promocyjnych na potrzeby strony internetowej starostwa,- porządkowanie dokumentacji Biura,- pomoc przy nagrywaniu i montażu materiałów wideo,- uczestnictwo w powiatowych wydarzeniach kulturalnych i promocyjnych organizowanych na terenie miasta Tarnowskie Góry, - współtworzenie i aktualizacje harmonogramu działań promocyjnych.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Tarnowskie Góry


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach

Zobacz podobne oferty

Specjalista ds. Administracyjnych w biurze Inżyniera Kontraktu

Bico Group Sp. z o.o.
Miejsce pracy: lubelskie

  • Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie biurem Inżyniera Kontraktu Obsługa dokumentacji kontraktowej Tworzenie dokumentów, raportów, zestawień Redagowanie korespondencji z organami administracji publicznej Zarządzanie korespondencją przychodzącą i...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj

Technik administracji

Powiatowy Urząd Pracy w Łasku
Miejsce pracy: łódzkie

  • wg programu stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne:

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: wczoraj

Specjalista ds. administracyjno - finansowych

POLIMEX INFRASTRUKTURA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Miejsce pracy: śląskie

  • - Ogólny zakres obowiązków:1. Rejestracja i archiwizacja korespondencji w ramach Biura, 2. Archiwizacja umów, zleceń, zapotrzebowań i innych dokumentów wg. wewnętrznych procedur, 3. Realizacja zapotrzebowań, ofertowanie, przygotowywanie tabel porównania...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: wczoraj