Ogłoszenie numer: 9720532, z dnia 2025-04-20

Klient portalu Praca.pl

Stażysta - Asystent ds. Administracyjnych

Miejsce pracy: Kielce

 

Opis stanowiska

  • Wsparcie codziennej pracy Biura.

  • Pomoc przy obsłudze administracyjnej.

  • Realizacja prac biurowych, w tym archiwizacja dokumentów.

Wymagania

  • Status studenta lub absolwenta studiów wyższych.
  • Umiejętność sprawnej obsługi komputera oraz pakietu MS Office.
  • Zdolność do efektywnej współpracy w zespole, precyzja i samodzielność w działaniu.
  • Dobra organizacja pracy.

Oferujemy

  • Odpłatną współpracę na podstawie umowy o pracę.
  • Dołączenie do nowoczesnej i stabilnej organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku.
  • Szeroki pakiet benefitów dodatkowych.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Zobacz podobne oferty

Asystent administracji

Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Miejsce pracy: mazowieckie

  • Praca w biurze; pomoc przy przygotowaniu raportów; organizacja współpracy między działami firmy. Do realizacji projektu Olefin III w Płocku. Asystent administracji zajmuje się sporządzaniem umów z obcokrajowcami z Filipin, a także bierze odpowiedzialność...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj

Asystentka / Asystent ds. Administracji

Klient portalu Praca.pl
Miejsce pracy: zachodniopomorskie

  • Obsługa klienta na recepcji i podtrzymywanie pozytywnego wizerunku firmy. Prowadzenie obsługi telefonicznej i zarządzanie korespondencją. Wsparcie administracyjne dla działów firmy, w tym przygotowywanie dokumentów. Organizacja eventów firmowych i...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: wczoraj

Staż pomoc administracyjna

Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Miejsce pracy: kujawsko-pomorskie

  • prace biurowe w jednym z Wydziałów Urzędu (Biura Kadr i Płac, Wydziału Architektury i Budownictwa, Edukacji, Gospodarki Komunalnej, Gospodarki Nieruchomościami, Księgowości, Komunikacji Działalności Gospodarczej, Podatków i Windykacji, Spraw...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: 2025-04-16