Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu
Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Poznań
Ogłoszenie o naborze Nr 144926

Warunki pracy

Praca administracyjno-biurowa przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dzienne.


Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).


Praca w godzinach od 9:00 do 17:00 poniedziałki


                           od 7:30 do 15:30 w dniach od wtorku do piątku.


Zagrożenie korupcją.


Permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji , np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach.

Zakres zadań

  • Rejestruje wnioski osób ubiegających się o uzyskanie uprawnień do posiadania broni oraz wstępnie opracowuje wnioski poprzez założenie akt;
  • Prowadzi ewidencję osób legitymujących się uprawnieniami do posiadania broni;
  • Wprowadza dane w aplikacji Broń i Ruch Drogowy Krajowego Systemu Informacyjnego Policji;
  • Prowadzi korespondencję z prokuraturami, sądami i innymi organami;
  • Przygotowuje dokumenty do ich archiwizacji;
  • Prowadzi korespondencję z innymi komendami wojewódzkimi Policji oraz oddziałami Żandarmerii Wojskowej;
  • Obsługuje Punkt Przyjęć Interesantów Wydziału Postępowań Administracyjnych;
  • Prowadzi korespondencję z organami samorządu terytorialnego .

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy administracyjnej;
  • Umiejętność: analitycznego myślenia, pracy w zespole, opracowywania pism do osób fizycznych i prawnych;
  • Komunikatywność;
  • Umiejętność obsługi komputera;
  • Posiadanie upoważnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "poufne" lub złożenie oświadczenia o gotowości poddania się postępowaniu sprawdzającemu celem uzyskania odpowiedniej klauzuli dostępu do informacji niejawnych;
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/ kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Kreatywność;
  • Systematyczność;
  • Rzetelność;
  • Orientacja na osiąganie celów.

Zobacz podobne oferty

Referent / Referentka ds. obsługi sekretariatu i social mediów

Politechnika Wrocławska
Miejsce pracy: dolnośląskie

  • Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację zadań związanych z obsługą sekretariatu Wydziału oraz obsługą social mediów w ramach działalności wydziałowej. Zakres obowiązków: obsługa sekretariatu...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj

Specjalista ds. Zarządzania Centrum Handlowym

ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K
Miejsce pracy: dolnośląskie

  • Do Twoich obowiązków będzie należało: Wspieranie zespołów Facility Management i Centrum Zarządzania Bycie pierwszym punktem kontaktu dla najemców, klientów, techników i firm zewnętrznych Zarządzanie zadaniami administracyjnymi i organizacyjnymi:...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj

Technik administracji

Powiatowy Urząd Pracy w Mogilnie
Miejsce pracy: kujawsko-pomorskie

  • Praca związana z w/w stanowiskiem Wymagania inne:

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: wczoraj