Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa powstała w 1994 r. w celu wspierania rozwoju rolnictwa i obszarów wiejskich. Jesteśmy największą Agencją płatniczą w Europie. Zajmujemy się wdrażaniem instrumentów współfinansowanych z budżetu Unii Europejskiej oraz udzielamy pomocy ze środków krajowych. Zatrudniamy ponad 11 tys pracowników w całej Polsce. Naszym pracownikom oferujemy stałe zatrudnienie, przejrzyste zasady wynagradzania, możliwości rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
poszukuje kandydata do pracy na stanowisku:

Starszy Specjalista / Główny Specjalista w Departamencie Administracyjno-Gospodarczym
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: ARiMR/DAG/55/25

Stanowisko pracy ds. archiwalnych

 

Liczba poszukiwanych kandydatów/ wymiar etatu: 1 osoba/1 etat - umowa o pracę

 

Oferujemy:
  • stabilną pracę,
  • nowoczesne technologie,
  • szkolenia merytoryczne i językowe,
  • bogaty pakiet socjalny,
  • pracę w największej agencji płatniczej w Europie.
Główne obowiązki:
  • udział w pracach zespołu wdrażającego w jednostce systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją,
  • prowadzenie prac związanych z przygotowaniem i przekazaniem dokumentacji niearchiwalnej do brakowania, materiałów archiwalnych do Archiwum Akt Nowych oraz przygotowaniem akt do ekspertyz, a także udział w Komisjach ds. brakowania/oceny dokumentacji,
  • opracowanie i aktualizacja Instrukcji Kancelaryjnej oraz Instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych i składnic akt,
  • opiniowanie wewnętrznych aktów prawnych (Zarządzeń i Książek Procedur) pod kątem zgodności z przepisami kancelaryjno- archiwalnymi,
  • prowadzenie ewidencji wypożyczeń, udostępnień, wycofywania akt z archiwum zakładowego Centrali ARiMR, bieżące analizy i kontrola stanu wypożyczeń oraz sporządzanie rocznego zestawienia akt przyjętych do archiwum zakładowego, akt udostępnionych i wypożyczonych oraz akt wybrakowanych,
  • prowadzenie szkoleń z zakresu obowiązujących przepisów kancelaryjno-archiwalnych, udzielanie konsultacji dotyczących prawidłowego przygotowania akt przez komórki organizacyjne do przekazania dokumentacji do archiwum zakładowego, a także przejmowanie akt spraw zakończonych. 
Wymagania konieczne:
  • wykształcenie wyższe/średnie,
  • co najmniej 3-letni udokumentowany staż pracy,
  • co najmniej 2-letnie doświadczenie na stanowiskach związanych z pracą w archiwum zakładowym w jednostce działającej na postawie przepisów Ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach,
  • znajomość systemów klasy EZD,
  • znajomość Ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz Rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy,
  • znajomość pakietu MS Office,
  • nienaganna znajomość zasad pisowni jęz. polskiego.
Wymagania pożądane:
  • dbałość o szczegóły, zaangażowanie, samodzielność, sumienność, umiejętność współpracy oraz dzielenia się wiedzą i doświadczeniem,
  • ukończone kursy kwalifikacyjne tj. Kursy Kancelaryjno-Archiwalne I stopnia lub/i II stopnia.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
  • kwestionariusz dla kandydata wraz z oświadczeniem dotyczącym przetwarzania danych osobowych załączony do ogłoszenia,(treść oświadczenia jest do pobrania na dole ogłoszenia),
  • list motywacyjny,
  • kserokopie/skany dokumentów potwierdzających wykształcenie i staż pracy.

Możliwość zatrudnienia osoby niepełnosprawnej.

Zobacz podobne oferty

Stażysta w Archiwum Zakładowym w Biurze Administracyjno-Gospodarczym

Centrala NFZ
Miejsce pracy: mazowieckie

  • Szczegóły oferty O PROGRAMIE: biorąc udział w naszym programie stażowym masz szansę poznać od środka sposób funkcjonowania niepowtarzalnej, innowacyjnej instytucji z branży ochrony zdrowia; od początku otrzymasz wsparcie mentorki / mentora, a ponadto...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj

Pracownik ds. informacji, obsługi kancelarii i archiwum zakładowego

Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach
Miejsce pracy: mazowieckie

  • Odbywanie stażu w Wydziale Organizacji i Administracji wg programu stażu. Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Uprawnienia: obsługa pakietu biurowego MS OFFICE Wymagania inne: oferta stażu zawodowego skierowana do osób bezrobotnych

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: wczoraj

Archiwista

Wioleta Pawlik "Usługi Archiwizacyjne"
Miejsce pracy: małopolskie

  • Archiwizacja dokumentów Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie Wykształcenie: średnie zawodowe Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wykształcenie: pomaturalne/policealne Wykształcenie:...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: wczoraj