Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 150410

Warunki pracy

Budynek przy ul. Stefana Batorego 5:


Wejście do budynku od strony ul. Rakowieckiej 2a w Warszawie (Biuro Przepustek) wyposażone w windę zewnętrzną dla osób niepełnosprawnych.


Wejście do budynku przy ul. Stefana Batorego 5 wyposażone w podjazd dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Szerokość ciągów komunikacyjnych i drzwi wewnętrznych dostosowane są do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Wewnątrz budynku znajdują się windy ułatwiające poruszanie się,


Na parterze i piętrach: I, II, III i IV  (z pięciu pięter budynku) znajdują się łazienki dostosowane do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.


 


Warunki dotyczące charakteru pracy:



  • praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
  • mozliwa praca ponad standardowy wymiar godzin.

Zakres zadań

  • Prowadzi sekretariat Kierownictwa MSWiA.
  • Prowadzi sprawy związane z planowaniem, opracowaniem i aktualizacją harmonogramu spotkań Kierownictwa MSWiA.
  • Wykonuje zadania zlecone bezpośrednio przez Kierownictwo Ministerstwa, w tym organizuje spotkania, wyjazdy, itp.
  • Przygotowuje dokumenty na polecenie Ministra oraz przełożonych.
  • Prowadzi ewidencję korespondencji – w tym z klauzulą "zastrzeżone" – przychodzącej i wychodzącej, oraz przekazuje korespondencję do właściwych komórek organizacyjnych.
  • Prowadzi wykaz (stosownie do poleceń przełożonego) zbiorów przepisów, decyzji, wytycznych, itp.
  • Prowadzi sprawy związanych z zabezpieczeniem potrzeb przełożonego w zakresie sprzętu, materiałów biurowych i spożywczych.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
  • Co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w wykonywaniu zadań sekretarsko-asystenckich w jednostkach sektora finansów publicznych.
  • Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej.
  • Znajomość organizacji urzędu i resortu spraw wewnętrznych i administracji.
  • Podstawowa znajomość instrukcji kancelaryjnej.
  • Podstawowa znajomość przepisów o ochronie danych osobowych, ustawy o ochronie informacji niejawnych oraz ustawy o Radzie Ministrów.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
  • Orientacja na klienta, umiejętność radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych.
  • Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów, umiejętność współpracy, skutecznego komunikowania się, rzetelność, gotowość do doskonalenia zawodowego.
  • Wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z przepisami o ochronie informacji niejawnych lub posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Ukończony kurs/szkolenie dotyczące obsługi sekretariatu.
  • Znajomość systemu obiegu korespondencji eDOK.

Zobacz podobne oferty

Asystent techniczny

Powiatowy Urząd Pracy w Mrągowie
Miejsce pracy: warmińsko-mazurskie

  • Przygotowywanie i udział w tworzeniu dokumentacji technicznej Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe, techniczne Wymagania inne: Staż pracy min. 1 rok, umiejętność przygotowywania dokumentacji technicznej, znajomość języka angielskiego w...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj

Asystent w dziale zakupów

Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych
Miejsce pracy: śląskie

  • Branża: Produkcja konstrukcji stalowych dla przemysłu morskiego-Weryfikacja zestawień materiałowych (BOM) w odniesieniu do stanów magazynowych;-Wysyłanie zamówień do dostawców i monitorowanie ich realizacji;-Nadzór nad procesem zakupu;-Wsparcie operacyjne...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj

Asystent do spraw księgowych

Powiatowy Urząd Pracy w Żywcu
Miejsce pracy: śląskie

  • Księgowanie faktur, rozlicznie zaliczek, obsług i rozliczanie magazynu. Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wykształcenie: zasadnicze branżowe Wymagania inne: Kierunek: rachunkowość, doświadczenie zawodowe: 3 lata w księgowości,...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj