Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Budynek przy ul. Stefana Batorego 5:
Wejście do budynku od strony ul. Rakowieckiej 2a w Warszawie (Biuro Przepustek) wyposażone w windę zewnętrzną dla osób niepełnosprawnych.
Wejście do budynku przy ul. Stefana Batorego 5 wyposażone w podjazd dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Szerokość ciągów komunikacyjnych i drzwi wewnętrznych dostosowane są do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Wewnątrz budynku znajdują się windy ułatwiające poruszanie się,
Na parterze i piętrach: I, II, III i IV (z pięciu pięter budynku) znajdują się łazienki dostosowane do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Warunki dotyczące charakteru pracy:
- praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
- mozliwa praca ponad standardowy wymiar godzin.
Zakres zadań
- Prowadzi sekretariat Kierownictwa MSWiA.
- Prowadzi sprawy związane z planowaniem, opracowaniem i aktualizacją harmonogramu spotkań Kierownictwa MSWiA.
- Wykonuje zadania zlecone bezpośrednio przez Kierownictwo Ministerstwa, w tym organizuje spotkania, wyjazdy, itp.
- Przygotowuje dokumenty na polecenie Ministra oraz przełożonych.
- Prowadzi ewidencję korespondencji – w tym z klauzulą "zastrzeżone" – przychodzącej i wychodzącej, oraz przekazuje korespondencję do właściwych komórek organizacyjnych.
- Prowadzi wykaz (stosownie do poleceń przełożonego) zbiorów przepisów, decyzji, wytycznych, itp.
- Prowadzi sprawy związanych z zabezpieczeniem potrzeb przełożonego w zakresie sprzętu, materiałów biurowych i spożywczych.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe- Co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w wykonywaniu zadań sekretarsko-asystenckich w jednostkach sektora finansów publicznych.
- Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej.
- Znajomość organizacji urzędu i resortu spraw wewnętrznych i administracji.
- Podstawowa znajomość instrukcji kancelaryjnej.
- Podstawowa znajomość przepisów o ochronie danych osobowych, ustawy o ochronie informacji niejawnych oraz ustawy o Radzie Ministrów.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
- Orientacja na klienta, umiejętność radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych.
- Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów, umiejętność współpracy, skutecznego komunikowania się, rzetelność, gotowość do doskonalenia zawodowego.
- Wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z przepisami o ochronie informacji niejawnych lub posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”.
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Ukończony kurs/szkolenie dotyczące obsługi sekretariatu.
- Znajomość systemu obiegu korespondencji eDOK.
Zobacz podobne oferty
Asystent techniczny
- Przygotowywanie i udział w tworzeniu dokumentacji technicznej Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe, techniczne Wymagania inne: Staż pracy min. 1 rok, umiejętność przygotowywania dokumentacji technicznej, znajomość języka angielskiego w...
DODANO: dzisiaj
Asystent w dziale zakupów
- Branża: Produkcja konstrukcji stalowych dla przemysłu morskiego-Weryfikacja zestawień materiałowych (BOM) w odniesieniu do stanów magazynowych;-Wysyłanie zamówień do dostawców i monitorowanie ich realizacji;-Nadzór nad procesem zakupu;-Wsparcie operacyjne...
DODANO: dzisiaj
Asystent do spraw księgowych
- Księgowanie faktur, rozlicznie zaliczek, obsług i rozliczanie magazynu. Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wykształcenie: zasadnicze branżowe Wymagania inne: Kierunek: rachunkowość, doświadczenie zawodowe: 3 lata w księgowości,...
DODANO: dzisiaj
Praca
Najnowsze oferty pracy:
-
Pracownik biurowy
Powiatowy Urząd Pracy w Bełchatowie
Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie/ Bełchatów
-
Recepcjonistka
Powiatowy Urząd Pracy w Ełku
Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie/ Ełk
-
Pracownik biurowy
Powiatowy Urząd Pracy w Braniewie
Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie/ Frombork
-
Pracownik biurowy
Powiatowy Urząd Pracy w Sieradzu
Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie/ Złoczew
Najnowsze wpisy
Archiwum
- Czerwiec 2020
- Kwiecień 2020
- Marzec 2020
- Luty 2020
- Styczeń 2020
- Listopad 2019
- Wrzesień 2019
- Czerwiec 2019
- Maj 2019
- Marzec 2019
- Luty 2019
- Styczeń 2019
- Grudzień 2018
- Listopad 2018
- Październik 2018
- Wrzesień 2018
- Sierpień 2018
- Czerwiec 2018
- Maj 2018
- Kwiecień 2018
- Marzec 2018
- Luty 2018
- Styczeń 2018
- Grudzień 2017
- Kwiecień 2017
- Marzec 2017
- Luty 2017
- Styczeń 2017
- Sierpień 2016
- Luty 2015
- Styczeń 2015
- Grudzień 2014
- Październik 2014
- Sierpień 2014
- Lipiec 2014
- Marzec 2014
- Styczeń 2014
- Czerwiec 2013