Ministerstwo Aktywów Państwowych w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 149611
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Praca przy komputerze.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- praca w budynku przy ul. Krucza 36/Wspólna 6,
- miejsce pracy: II piętro
- budynek częściowo przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych: wejście do budynku jest utwardzone z wkładem antypoślizgowym, wyposażone w automatyczne drzwi rozsuwne, pochylnię i transporter
przyschodowy. Windy przystosowane do wjazdu wózków inwalidzkich, posiadające przyciski sterujące umożliwiające odczyt w alfabecie Braille’a, sygnalizację dźwiękową oraz niektóre - syntezator mowy. Budynek
może stwarzać problemy dla osób niepełnosprawnych ruchowo: korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami, niektóre toalety przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Zakres zadań
- Prowadzi obsługę sekretariatu, w szczególności zapewnia obsługę sekretarską i asystencką kierownictwa Departamentu, koordynuje obieg korespondencji kierowanej do Departamentu, monitoruje terminowość realizacji poleceń, pism i dokumentów podpisywanych przez kierownictwo Departamentu, zapewnia wyposażenie kierownictwa i pracowników Departamentu w materiały eksploatacyjne i biurowe,
- Prowadzi i koordynuje sprawy związane z obsługą spotkań i narad organizowanych przez kierownictwo Departamentu
- Prowadzi i koordynuje sprawy związane z wyjazdami służbowymi kierownictwa Departamentu
- Koordynuje sprawy kadrowe pracowników Departamentu i współpracuje z komórką właściwą do spraw kadr, w szczególności w zakresie prowadzenia dokumentacji dotyczącej czasu pracy oraz obecności i planów urlopowych pracowników Departamentu
- Pełni funkcję koordynatora EZD w Departamencie oraz koordynuje prace związane z archiwizacją spraw prowadzonych przez Departament
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej lub w zakresie obsługi sekretariatu
- Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej.
- Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej.
- Znajomość regulaminu organizacyjnego Ministerstwa Aktywów Państwowych oraz przepisów regulujących podział pracy kierownictwa Ministerstwa Aktywów Państwowych.
- Znajomość przepisów w zakresie ochrony danych osobowych.
- Umiejętność sporządzania notatek oraz standardowych pism urzędowych.
- Umiejętności i kompetencje: precyzyjnego przekazywania informacji, pracy w zespole, terminowość, komunikatywność, wysoka kultura osobista.
- [Nie dotyczy osób urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później] W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Umiejętność obsługi systemu elektronicznego obiegu dokumentów EZD.
Tagi:Specjalista mazowieckie Radom Sekretarka Warszawa Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie Warszawa Płock
Zobacz podobne oferty
Sekretarka
Powiatowy Urząd Pracy w Białobrzegach
Miejsce pracy: mazowieckie
Specjalista ds. obsługi sekretariatu
Warszawski Uniwersytet Medyczny
Miejsce pracy: mazowieckie
- Główne zadania: prowadzenie dziennika korespondencji przychodzącej i wychodzącej; prowadzenie rejestru opinii prawnych; prowadzenie rejestru spraw sądowych; czynności archiwizacyjne; pozyskiwanie i udzielenie informacji, w tym telefonicznie i mailowo,...
DODANO: wczoraj
Sekretarka
Powiatowy Urząd Pracy w Żorach
Miejsce pracy: śląskie
- prowadzenie dokumentacji firmy Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania inne: mile widziane doświadczenie
DODANO: wczoraj
Praca
Najnowsze oferty pracy:
-
Pracownik biurowy
Powiatowy Urząd Pracy w Parczewie
Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie/ Parczew
-
Recepcjonista
Powiatowy Urząd Pracy w Gryficach
Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie/ Rewal
-
Pracownik biurowy
Powiatowy Urząd Pracy w Kościanie
Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie/ Nowa Wieś (pow. szamotulski, gm. Wronki), Nowa Wieś
-
Pracownik administracyjno-biurowy
Powiatowy Urząd Pracy w Pile
Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie/ Śmiłowo
Najnowsze wpisy
Archiwum
- Czerwiec 2020
- Kwiecień 2020
- Marzec 2020
- Luty 2020
- Styczeń 2020
- Listopad 2019
- Wrzesień 2019
- Czerwiec 2019
- Maj 2019
- Marzec 2019
- Luty 2019
- Styczeń 2019
- Grudzień 2018
- Listopad 2018
- Październik 2018
- Wrzesień 2018
- Sierpień 2018
- Czerwiec 2018
- Maj 2018
- Kwiecień 2018
- Marzec 2018
- Luty 2018
- Styczeń 2018
- Grudzień 2017
- Kwiecień 2017
- Marzec 2017
- Luty 2017
- Styczeń 2017
- Sierpień 2016
- Luty 2015
- Styczeń 2015
- Grudzień 2014
- Październik 2014
- Sierpień 2014
- Lipiec 2014
- Marzec 2014
- Styczeń 2014
- Czerwiec 2013