Komenda Powiatowa Policji w Tomaszowie Lubelskim
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Tomaszów Lubelski
Ogłoszenie o naborze Nr 145961

Warunki pracy


  • Pracownik wykonuje czynności o charakterze statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze oraz dynamicznym związane z przemieszczaniem się po poszczególnych piętrach budynku oraz po terenie otwartym KPP w Tomaszowie Lubelskim przy ul. Żeromskiego 4. Czynności wykonywane są w większości w pozycji siedzącej i są związane z pracą z dokumentami, obsługą komputera powyżej 4 godzin na dobę, obsługą urządzeń biurowych (telefon, drukarka, skaner, projektory, niszczarka papierów), prowadzeniem rozmów telefonicznych wewnętrznych i zewnętrznych. Praca w oświetleniu naturalnym oraz sztucznym. Na stanowisku specjalisty zadania realizowane są samodzielnie, często pod presją czasu. W przypadku zaistnienia sytuacji bezprecedensowej zwraca się o pomoc do przełożonego, od pracownika natomiast oczekuje się przedstawienia własnej propozycji rozwiązania problemu. Występują kontakty z interesantami wewnętrznymi urzędu i zewnętrznymi – interesanci zainteresowani służbą i pracą w Policji, pracownicy ZUS, urzędu pracy, PFRON, sądu rejonowego, prokuratury w zakresie szkoleniowo-kadrowym.
  • Lokalizacja stanowiska pracy – budynek KPP w Tomaszowie Lubelskim przy ul. Stefana Żeromskiego 4, w pomieszczeniu biurowym Zespołu Kadr i Szkolenia KPP w Tomaszowie Lubelskim na I piętrze. Budynek jest dostosowany dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich (podjazd, winda, przystosowane sanitariaty) oraz nie jest dostosowany dla osób niedowidzących, niewidomych oraz niesłyszących i głuchoniemych – bariery architektoniczne.

Zakres zadań

  • Planowanie przedsięwzięć szkoleniowych, sporządzanie rocznych planów szkoleniowych oraz sporządzanie i prowadzenie dokumentacji związanej z doskonaleniem zawodowym realizowanym w jednostce.
  • Realizowanie przedsięwzięć związanych z przygotowaniami obronnymi Policji w zakresie właściwości komórki
  • Obsługa systemu KADRA – SWOP w celu wprowadzania i bieżącej aktualizacji danych w systemie.
  • Prowadzenie akt osobowych policjantów i pracowników cywilnych, przechowywanie, archiwizowanie oraz udostępnianie tych akt zgodnie z zachowaniem zasad określonych w przepisach o ochronie informacji niejawnych oraz o ochronie danych osobowych.
  • Współpraca z kierownikami komórek organizacyjnych w zakresie opiniowania policjantów w celu terminowości ich sporządzania oraz prowadzenie odpowiedniej dokumentacji w tej sprawie.
  • Prowadzenie spraw związanych z urlopami, zwolnieniami od zajęć służbowych policjantów, a także sporządzanie planów urlopów i prowadzenie ewidencji.
  • Wykonywanie czynności w zakresie zaopatrywania Komendy w pieczęcie i stemple służbowe oraz prowadzenie ewidencji pieczęci i stempli.
  • Sporządzanie sprawozdań z działalności szkoleniowej KPP w Tomaszowie Lubelskim oraz sprawozdań dotyczących korpusu służby cywilnej

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy biurowej w administracji
  • Znajomość ustawy o Policji i przepisów wykonawczych, znajomość przepisów prawa pracy i ustawy o służbie cywilnej
  • Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą"poufne" lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne"
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Komunikatywność, kreatywność, asertywność
  • Umiejętność działania w sytuacjach stresowych
  • Umiejętność stosowania prawa w praktyce
  • Umiejętność pracy w zespole
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22.07.1944r. do dnia 31.07.1990r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatów/ kandydatek urodzonych 1 sierpnia 1972r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się po 1 sierpnia 1972r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Umiejętność obsługi programu „Płatnik”
  • Umiejętność rozwiązywania problemów

Zobacz podobne oferty

Pracownik Administracyjny w Sekcji ds. Szkoły Medycznej dla Obcokrajowców Dziekanatu Wydziału Lekarskiego

Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum
Miejsce pracy: małopolskie

  • Wymagane kwalifikacje: biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, znajomość biegłej obsługi komputera (pakiet MS Office), umiejętność logicznego i analitycznego myślenia, umiejętność szybkiego uczenia się, wysokie zdolności...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: wczoraj

Specjalista

Komenda Stołeczna Policji w Warszawie
Miejsce pracy: mazowieckie

  • Warunki pracy Praca administracyjno-biurowa, Stres Praca przy monitorze ekranowym, co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy, Praca na wysokości do 1-3 metrów, Praca fizyczna lekka Dźwiganie ciężarów max 10kg, Praca przy oświetleniu mieszanym,...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: wczoraj

Specjalista / pion eksploatacji / w Dziale Utrzymania Terenów Zewnętrznych i Zieleni

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy
Miejsce pracy: mazowieckie

  • GŁÓWNE ZADANIA NA STANOWISKU zlecenie i kontrola prac związanych z aranżacją zieleni, nasadzeniami drzew i krzewów, pielęgnacją i wycinką zieleni niskiej, planowanie i typowanie robót związanych z zagospodarowaniem i utrzymaniem zieleni, zlecenie...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: 2024-12-09