Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Budynek przy ul. Stefana Batorego 5:
Wejście do budynku od strony ul. Rakowieckiej 2a w Warszawie (Biuro Przepustek) wyposażone w windę zewnętrzną dla osób niepełnosprawnych.
Wejście do budynku przy ul. Stefana Batorego 5 wyposażone w podjazd dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Szerokość ciągów komunikacyjnych i drzwi wewnętrznych dostosowane są do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Wewnątrz budynku znajdują się windy ułatwiające poruszanie się,
Na parterze i piętrach: I, II, III i IV (z pięciu pięter budynku) znajdują się łazienki dostosowane do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Warunki dotyczące charakteru pracy:
- praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
- obsługa klientów zewnętrznych.
Zakres zadań
- Obsługuje w zakresie administracyjno-biurowym sekretariat Kierownictwa Departamentu Komunikacji Społecznej.
- Prowadzi dziennik korespondencji przychodzącej (eDOK) kierowanej do Kierownictwa Departamentu Komunikacji Społecznej. Prowadzi dziennik korespondencji z klauzulą "zastrzeżone", analizuje korespondencji i przekazuje ją do dekretacji Kierownictwu Departamentu Komunikacji Społecznej.
- Weryfikuje i analizuje pod kątem formalnym korespondencję przedkładaną do podpisu Kierownictwa Departamentu Komunikacji Społecznej, w tym przekazuje zwrotne informacje m.in. o występujących brakach formalnych w przedłożonej korespondencji.
- Prowadzi harmonogram, organizuje spotkania i zajęcia stałe Kierownictwa Departamentu Komunikacji Społecznej.
- Przygotowuje projekty pism, wykazów, statystyk, stosownie do poleceń Kierownictwa Departamentu Komunikacji Społecznej.
- Udziela interesantom informacji o kompetencjach Urzędu i kieruje je do właściwych Biur/Departamentów w celu załatwienia spraw.
- Prowadzi sprawy dotyczące zabezpieczania potrzeb Departamentu Komunikacji Społecznej na materiały biurowe, a także zabezpieczania potrzeb Kierownictwa Biura, w zakresie sprzętu, prasy, materiałów biurowych i spożywczych, w tym dokonuje zakupów oraz weryfikuje faktur.
- Prowadzi sprawy związane z ochroną informacji niejawnych w zakresie właściwości Departamentu Komunikacji Społecznej.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe- Co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w wykonywaniu zadań sekretarsko-asystenckich.
- Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej.
- Znajomość organizacji urzędu i resortu spraw wewnętrznych i administracji.
- Podstawowa znajomość instrukcji kancelaryjnej.
- Podstawowa znajomość ustawy o ochronie danych osobowych.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2.
- Orientacja na klienta, umiejętność radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych.
- Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów, umiejętność współpracy, skutecznego komunikowania się, rzetelność, gotowość do doskonalenia zawodowego.
- Wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z przepisami o ochronie informacji niejawnych lub posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Znajomość systemu obiegu korespondencji eDOK.
Zobacz podobne oferty
Referent / Specjalista w Sekretariacie Prorektora ds. Collegium Medicum
- referenta/specjalisty w Sekretariacie Prorektora ds. Collegium Medicum Miejsce pracy: Bydgoszcz Główne obowiązki: Obsługa administracyjno-biurowa i organizacyjna pracy oraz spraw realizowanych przez prorektora ds. Collegium Medicum, w szczególności: prowadzenie...
DODANO: dzisiaj
Referent / Specjalista w sekretariacie Uniwersyteckiego Centrum Wsparcia Badań Klinicznych
- referenta/specjalisty w sekretariacie Uniwersyteckiego Centrum Wsparcia Badań Klinicznych Miejsce pracy: Bydgoszcz Główne obowiązki: koordynowanie kalendarza Dyrektora Uniwersyteckiego Centrum Wsparcia Badań Klinicznych, umawianie i koordynowanie spotkań...
DODANO: dzisiaj
Asystent/ka Dyrektora
- Zadania: Wsparcie dla dyrektora zarządzającego Ustalanie harmonogramu spotkań Przygotowanie prezentacji Zarządzanie i administracja dokumentami na terenie Europy Organizacja wydarzeń firmowych Organizacja wdrożenia nowych pracowników Samodzielne koordynowanie...
DODANO: 2024-12-10
Praca
Najnowsze oferty pracy:
-
Młodszy Specjalista / Specjalista ds. Administracyjnych
GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY
Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie/ Gdańsk
-
Referent / Specjalista w Sekretariacie Prorektora ds. Collegium Medicum
UMK w Toruniu Collegium Medicum im.Ludwika Rydygiera
Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie/ Bydgoszcz
-
General Administration Specialist
TELUS Digital
Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie/ Gdańsk, Olivia Business Centre
-
Magazynier
WKS DUNA POLSKA Sp. z o.o.
Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie/ Będzin
Najnowsze wpisy
Archiwum
- Czerwiec 2020
- Kwiecień 2020
- Marzec 2020
- Luty 2020
- Styczeń 2020
- Listopad 2019
- Wrzesień 2019
- Czerwiec 2019
- Maj 2019
- Marzec 2019
- Luty 2019
- Styczeń 2019
- Grudzień 2018
- Listopad 2018
- Październik 2018
- Wrzesień 2018
- Sierpień 2018
- Czerwiec 2018
- Maj 2018
- Kwiecień 2018
- Marzec 2018
- Luty 2018
- Styczeń 2018
- Grudzień 2017
- Kwiecień 2017
- Marzec 2017
- Luty 2017
- Styczeń 2017
- Sierpień 2016
- Luty 2015
- Styczeń 2015
- Grudzień 2014
- Październik 2014
- Sierpień 2014
- Lipiec 2014
- Marzec 2014
- Styczeń 2014
- Czerwiec 2013