Główny Inspektorat Transportu Drogowego w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 154799
Warunki pracy
Praca przy komputerze wymagająca wymuszonej pozycji ciała - powyżej 4 godzin dziennie. Narzędzia i materiały pracy: komputer, skaner, telefon, drukarka, faks. Budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach w zakresie podjazdu oraz toalet. Oświetlenie w pomieszczeniach naturalne i sztuczne. Temperatura w pomieszczeniach nie mniejsza niż 18° Celsjusza z wentylacją grawitacyjną i klimatyzacją. Nietypowe godziny pracy (w tym dyżury). Krajowe i zagraniczne wyjazdy służbowe. Permanentna obsługa klientów zewnętrznych.
Zakres zadań
- Zapewnia obsługę sekretarsko-biurową Głównego Inspektora, Zastępców Głównego Inspektora, Dyrektora Gabinetu Głównego Inspektora i jego Zastępcy;
- Kieruje interesantów zgłaszających się bezpośrednio lub telefonicznie do właściwych merytorycznie komórek organizacyjnych Inspektoratu lub Wojewódzkich Inspektoratów Transportu Drogowego;
- Ściśle współpracuje z pracownikami Gabinetu Głównego Inspektora oraz wspiera ich w wykonywaniu zadań;
- Realizuje zamówienia publiczne związane z właściwą obsługą Głównego Inspektora, Zastępców Głównego Inspektora oraz Dyrektora i jego Zastępcy;
- Przygotowuje projekty pism i e-maili w zakresie organizacyjnym pracy sekretariatu, tj. odpowiedzi na zaproszenia, listy gratulacyjne, pisma kierowane do Głównego Inspektora pozostające poza właściwością innych komórek organizacyjnych GITD;
- Rozdziela korespondencję przychodzącą do Inspektoratu, Głównego Inspektora, jego Zastępców, pomiędzy właściwe rzeczowo komórki organizacyjne Inspektoratu, zgodnie z dekretacjami Głównego Inspektora oraz Zastępców Głównego Inspektora.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowisku sekretarskim lub w jednostkach sektora finansów publicznych;
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym;
- Umiejętność biegłej obsługi komputera (środowisko Windows, Internet, MS Office) oraz urządzeń biurowych (faks, drukarka);
- Znajomość przepisów: Ustawa o Transporcie Drogowym, Prawo zamówień publicznych, Kodeks Postępowania Administracyjnego, Ustawa o służbie cywilnej;
- Kompetencje: współpraca w zespole, komunikatywność, organizacja pracy własnej, sumienność, orientacja na klienta, dzielenie się wiedzą i doświadczeniem;
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Znajomość języka niemieckiego lub rosyjskiego lub ukraińskiego w stopniu komunikatywnym.
Tagi:Radom Płock Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie Warszawa Specjalista Sekretarka Warszawa
Zobacz podobne oferty
Pracownik Administracyjno - Biurowy
Bowim S.A.
Miejsce pracy: śląskie
- Do Twoich obowiązków będzie należało: Kompleksowa obsługa biura i wsparcie administracyjne zespołu Prowadzenie korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej (mailowej, telefonicznej, papierowej Organizacja i archiwizacja dokumentów zgodnie z procedurami firmy...
DODANO: dzisiaj
Pracownik Biurowy / Asystent działu sprzedaży
DAMBAT Jastrzębski S.K.A.
Miejsce pracy: mazowieckie
- Obowiązki: Wystawianie faktur, Obsługa zamówień i klientów (maile, telefon), Przygotowywanie ofert, Obsługa posprzedażowa, Współpraca z firmami kurierskimi i składanie reklamacji, Współpraca międzydziałowa, Wykonywanie zadań administracyjno-biurowych....
DODANO: dzisiaj
Pracownik biurowy
Powiatowy Urząd Pracy w Stalowej Woli
Miejsce pracy: podkarpackie
- Prowadzenie i obsługa sekrteriatu. Prowadzenie ksiązki korespondencyjnej. Obsłga poczty elektronicznej: e-mail, ftp, rejestracja delegacji służbowych. Rejetracja i rozdiał materiałów biurowych. Prowadzenie i ewidencja magazynu materiałów...
DODANO: wczoraj
Praca
Najnowsze wpisy
Archiwum
- Czerwiec 2020
- Kwiecień 2020
- Marzec 2020
- Luty 2020
- Styczeń 2020
- Listopad 2019
- Wrzesień 2019
- Czerwiec 2019
- Maj 2019
- Marzec 2019
- Luty 2019
- Styczeń 2019
- Grudzień 2018
- Listopad 2018
- Październik 2018
- Wrzesień 2018
- Sierpień 2018
- Czerwiec 2018
- Maj 2018
- Kwiecień 2018
- Marzec 2018
- Luty 2018
- Styczeń 2018
- Grudzień 2017
- Kwiecień 2017
- Marzec 2017
- Luty 2017
- Styczeń 2017
- Sierpień 2016
- Luty 2015
- Styczeń 2015
- Grudzień 2014
- Październik 2014
- Sierpień 2014
- Lipiec 2014
- Marzec 2014
- Styczeń 2014
- Czerwiec 2013