Centralne Biuro Zwalczania Cyberprzestępczości
Komendant Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Komendant Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Gorzów Wielkopolski
Ogłoszenie o naborze Nr 153399
Warunki pracy
- stanowisko zagrożone korupcją
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- naturalne i sztuczne oświetlenie,
- wymuszona pozycja ciała,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin,
-przy wejściu do budynku oraz w budynku znajduje się winda, brak podjazdów wewnątrz budynku.
Zakres zadań
- Przyjmuje, rejestruje, przechowuje, informuje, wydaje i wysyła materiały jawne i niejawne oraz prowadzi odrębne urządzenia ewidencyjne dla materiałów zawierających informacje niejawne na potrzeby Zarządu, w celu zapewnienia obsługi w zakresie obiegu dokumentów jawnych i niejawnych.
- Przyjmuje i sprawdza pod względem formalnym materiały archiwalne i niearchiwalne przed przekazaniem do archiwum oraz rozlicza, zgodnie z obowiązującymi procedurami policjantów i pracowników Zarządu z posiadanych przez nich materiałów jawnych i niejawnych w przypadku ustania stosunku służbowego (pracy) lub przeniesienia/delegowania do służby (pracy) w innej jednostce lub komórce organizacyjnej w celu zapewnienia zgodnego z przepisami procesu rozliczenia i archiwizacji tych materiałów
- Sprawdza prawidłowość oznaczania sporządzonych dokumentów niejawnych przeznaczonych do zewidencjonowania oraz prowadzi bieżące instruktaże w tym zakresie, w celu poprawności zgodnie z obowiązującymi przepisami
- Redaguje pisma oraz korespondencję okolicznościową na polecenie przełożonego, w celu wsparcia bieżącej pracy kierownictwa Zarządu
- Sporządza spisy akt dokumentacji przekazywanej do archiwum i protokoły oceny dokumentacji niearchiwalnej kategorii „B” oznaczonej symbolem „BC” przeznaczonej do zniszczenia oraz bierze udział w niszczeniu tych dokumentów, w celu realizacji procesu archiwizacji i rozliczania dokumentacji w prowadzonych urządzeniach ewidencyjnych
- Rozlicza wszystkie pozycje w prowadzonych urządzeniach ewidencyjnych, sporządza dla naczelnika komórki organizacyjnej Zarządu wykazy dokumentów pobranych z kancelarii przez pracowników lub funkcjonariuszy, w celu ułatwienia rozliczenia dokumentów w tych urządzeniach
- Odnotowuje w urządzeniach ewidencyjnych oraz na dokumentach niejawnych informację o zmianie lub zniesieniu klauzuli tajności, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w celu realizacji decyzji uprawnionych podmiotów
- Prowadzi ewidencję rejestru pieczęci, stempli pomocniczych, referentek i je niszczy w celu sprawowania nadzoru nad prawidłowym ich wykorzystywaniem, zgodnie z obowiązującymi przepisami
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji lub do 1 roku w obszarze ochrony informacji niejawnych lub archiwizacji dokumentów
- Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „ściśle tajne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego, zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych
- Dobra znajomość przepisów z zakresu: ustawy o ochronie informacji niejawnych oraz aktów wykonawczych w zakresie: oznaczania materiałów i umieszczania na nich klauzul tajności, przyjmowania, przewożenia, wydawania i ochrony materiałów niejawnych, organizacji i funkcjonowania kancelarii tajnych oraz sposobu i trybu przetwarzania informacji niejawnych, szczególnego sposobu organizacji kancelarii tajnych i innych niż kancelaria tajna komórek organizacyjnych odpowiedzialnych za przetwarzanie materiałów niejawnych, sposobu i trybu przetwarzania informacji niejawnych oraz doboru i stosowania środków bezpieczeństwa fizycznego informacji niejawnych w Policji, w sprawie środków bezpieczeństwa fizycznego stosowanych do zabezpieczania informacji niejawnych, ustawy o Policji, w szczególności rozdziały 1-3 oraz aktów wykonawczych w zakresie: metod i form wykonywania zadań w zakresie działalności archiwalnej w Policji, metod i form brakowania dokumentacji niearchiwalnej w Policji, metod i form pracy kancelaryjno-biurowej
- Umiejętności: organizacji pracy własnej, pracy w zespole, komunikowania się, obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego i urządzeń biurowych
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Przeszkolenie: w zakresie ochrony informacji niejawnych
- Umiejętność pracy pod presją czasu
Tagi:Zielona Góra Specjalista Gorzów Wielkopolski Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie Archiwista lubuskie Nowa Sól
Zobacz podobne oferty
Główny specjalista
Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie
Miejsce pracy: mazowieckie
- Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno-biurowa obsługa klientów zewnętrznych Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: użytkowanie sprzętu biurowego praca siedząca...
DODANO: wczoraj
Młodszy Specjalista / Specjalista w Dziale Kontraktowania Świadczeń w POZ i Profilaktycznych Programach Zdrowotnych w I Wydziale Świadczeń Opieki Zdrowotnej
Śląski Oddział Wojewódzki NFZ
Miejsce pracy: śląskie
- GŁÓWNE ZADANIA: analiza i weryfikacja wniosków dotyczących zmiany warunków udzielania świadczeń zapisanych w umowach POZ i profilaktycznych programów zdrowotnych w szczególności dotyczących: zmiany miejsca wykonywania świadczeń, zmiany w składzie...
DODANO: wczoraj
Młodszy Specjalista ds. Komunikacji i Współpracy z innymi podmiotami - Łącznik w VII Oddziale Terenowym
Straż Miejska m.st. Warszawy
Miejsce pracy: mazowieckie
- Zadania: Realizacja czynności zapewniających bieżący obieg dokumentacji oraz obsługę logistyczną jednostki, w tym: bieżąca współpraca z innymi komórkami Straży Miejskiej i podmiotami zewnętrznymi w zakresie doręczania i odbioru dokumentacji służbowej...
DODANO: 2025-07-06
Praca
Najnowsze oferty pracy:
-
Asystent / Asystentka ds. Przygotowania Inwestycji
2MKP Energia Sp. z o.o.
Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51
-
Asystent do spraw księgowości
Powiatowy Urząd Pracy w Łukowie
Dodane: wczoraj
Lokalizacja: lubelskie/ Dąbie (pow. janowski, gm. Modliborzyce), Dąbie
-
Pracownik biurowy/menager hotelu i restauracji
Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie
Dodane: wczoraj
Lokalizacja: podkarpackie/ Królik Polski
-
Pracownik biurowy
Powiatowy Urząd Pracy w Pińczowie
Dodane: wczoraj
Lokalizacja: świętokrzyskie/ Pińczów
Najnowsze wpisy
Archiwum
- Czerwiec 2020
- Kwiecień 2020
- Marzec 2020
- Luty 2020
- Styczeń 2020
- Listopad 2019
- Wrzesień 2019
- Czerwiec 2019
- Maj 2019
- Marzec 2019
- Luty 2019
- Styczeń 2019
- Grudzień 2018
- Listopad 2018
- Październik 2018
- Wrzesień 2018
- Sierpień 2018
- Czerwiec 2018
- Maj 2018
- Kwiecień 2018
- Marzec 2018
- Luty 2018
- Styczeń 2018
- Grudzień 2017
- Kwiecień 2017
- Marzec 2017
- Luty 2017
- Styczeń 2017
- Sierpień 2016
- Luty 2015
- Styczeń 2015
- Grudzień 2014
- Październik 2014
- Sierpień 2014
- Lipiec 2014
- Marzec 2014
- Styczeń 2014
- Czerwiec 2013