Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Specjalista w dziale administracyjno-gospodarczym
Miejsce pracy: Olsztyn
Numer: StPr/25/0323
OBOWIĄZKI:
Prowadzenie całości spraw związanych z zamówieniami publicznymi. Dokonywanie zakupów na potrzeby szkoły i rozliczanie zgodnie z PZP i wewnętrznymi regulacjami. Prowadzenie spraw związanych z administrowaniem nieruchomościami na terenie szkoły. Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem mienia i majątku szkolnego. Planowanie, zakup środków i materiałów niezbędnych do utrzymywania budynku i terenów w czystości oraz materiałów biurowych z zachowaniem dyscypliny budżetowej. Prowadzenie analizy i kontroli faktur za dostawę mediów, zlecane usługi, zakupy środków i materiałów do utrzymywania czystości, zakupy materiałów eksploatacyjnych itp. Wystawianie potrzebnych dokumentów rozliczeniowych dla kontrahentów i instytucji finansowych oraz kontrolowanie ich terminowego rozliczania. Prowadzenie ewidencji i dokumentacji zgodnie z przepisami prawa, a także zarządzeniami i klasyfikacją obowiązującą w ZSEiT. Wspólnie z innymi pracownikami opracowywanie budżetu i planu wydatków. Prowadzenie merytorycznego nadzoru nad celowością zakupów dokonywanych zgodnie z zakresem obowiązków. Planowanie czasu pracy woźnych karty ewidencji czasu pracy. Zakup środków czystości i rozdysponowanie ich między pracownikami według potrzeb. Prowadzenie dokumentacji związanej z pracą środków transportowych ZSEiT. Ewidencja zakupionych środków BHP. Utrzymywanie kontaktów z instytucjami i urzędami w zakresie kierowanych spraw. Obsługa urządzeń poligraficznych na potrzeby szkoły. Wykonywane innych czynności zleconych przez bezpośredniego przełożonego i przez Dyrektora ZSEiT.Godziny pracy: 7-15
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: **Obsługa komputera


Wymagania inne:

1) wykształcenie wyższe lub średnie i minimum 2-letni staż na podobny stanowisku;2) znajomość przepisów ustawy o rachunkowości budżetowej;3) dobra znajomość obsługi komputera, programów informatycznych m.in. Microsoft Office, Word, Excel oraz urządzeń biurowych;4) znajomość internetowych systemów zarządzania Mdok oraz KSAT2000i;5) umiejętność redagowania pism i szybkiego pisania na klawiaturze;6) znajomość aktualnych zarządzeń i przepisów: księgowo-oświatowych, o finansach publicznych, rachunkowości budżetowej i VAT oraz umiejętność prawidłowego ich stosowania.

Miejsce pracy:

Olsztyn


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 5 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie

Zobacz podobne oferty

Specjalista ds. Obsługi Organów Statutowych

Klient portalu Praca.pl
Miejsce pracy: mazowieckie

  • Organizowanie i koordynowanie pracy Zarządu oraz kontakt z Zarządami spółek zależnych. Składanie wniosków o wpisy w KRS oraz uzyskiwanie zaświadczeń dla Członków Zarządu i Rady Nadzorczej. Prowadzenie korespondencji z właścicielem spółki oraz...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: wczoraj

Specjalista ds. administracyjnych z j. niemieckim

Klient portalu Praca.pl
Miejsce pracy: zachodniopomorskie

  • Przetwarzanie zamówień dla pacjentów z Niemiec. Przygotowywanie dokumentacji i recept na refundacje produktów. Wystawianie faktur dla płatników i klientów. Zarządzanie danymi w systemie CRM. Uczestnictwo w projektach wskazanych przez kierownictwo. Budowanie...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: wczoraj

Młodszy specjalista ds. obsługi zapytań instytucji uprawnionych

Klient portalu Praca.pl
Miejsce pracy: warmińsko-mazurskie

  • Analiza korespondencji z organów i instytucji uprawnionych pod kątem wymogów formalnych i prawnych Zlecanie i weryfikacja zabezpieczenia materiału wizyjnego z monitoringu placówek oraz przekazywanie go organom zgodnie z żądaniem Przygotowywanie odpowiedzi na...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: wczoraj