REMONDIS to rodzinna marka o niemieckich korzeniach i jedno z największych przedsiębiorstw na świecie w branży recyklingu i usług komunalnych i zaopatrzenia w wodę. Działa w 33 krajach świata i świadczy usługi dla ponad 30 mln mieszkańców. W Polsce REMONDIS jest obecny od 33 lat i jest liderem w swojej branży. Działa w 50 miastach na terenie całej Polski.

W związku z dalszym dynamicznym rozwojem i sukcesywnym wzmacnianiem pozycji na rynku polskim poszukujemy pracowników na stanowisko:
Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych i rozliczeń
Miejsce pracy: Warszawa

Twój dzień pracy będzie składał się z:
  • obsługi systemu informatycznego funkcjonującego w Spółce
  • fakturowania
  • raportowania
  • prowadzenia dokumentacji
  • obsługi klienta na podstawie otrzymanych zamówień
Szukamy Ciebie jeśli:
  • posiadasz wykształcenie min. średnie
  • dobrze znasz  i obsługujesz programy Excel i Word
  • posiadasz minimum roczne doświadczenie w pracy biurowej
  • potrafisz pracować w zespole, jesteś komunikatywny
  • bardzo dobrze potrafisz zorganizować własną pracę
Oferujemy:
  • pracę w dużej, stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • niezbędne narzędzia pracy
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • kursy i szkolenia podnoszące kwalifikacje
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • grupowe ubezpieczenie na życie
  • prywatną opiekę medyczną finansowaną przez pracodawcę
  • kartę Multisport dofinansowaną przez pracodawcę
  • atrakcyjne świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych

Zobacz podobne oferty

Specjalista / Specjalistka w Wydziale Administracyjnym

Polskie Koleje Państwowe S.A.
Miejsce pracy: mazowieckie

  • Zakres obowiązków: Przyjmowanie i realizacja wniosków zakupowych materiałów biurowych, wyposażenia, usług, sprzętów i narzędzi dla pracowników Oddziału Przygotowanie zapytań ofertowych, analiza ofert dostawców oraz bieżący monitoring w zakresie...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj

Pracownik ds. obsługi organów Spółki

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
Miejsce pracy: mazowieckie

  • Zakres obowiązków: uzgadnianie i opiniowanie materiałów kierowanych na posiedzenia organów Spółki, obsługa posiedzeń organów Spółki, przygotowywanie dokumentacji związanej z działaniem Spółki, np. instrukcji wewnętrznych oraz regulaminów,...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj

Główny specjalista

Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach
Miejsce pracy: świętokrzyskie

  • 1.Prowadzenie spraw administracyjnych oddziału.2.Przygotowanie dokumentacji do kontroli oraz uczestniczenie w kontrolach.3.Udział w procesie przygotowywania dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia zamówień publicznych oraz udział w procesie udzielania...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: wczoraj