Specjalista / Specjalistka ds. Administracji
Miejsce pracy: Warszawa, Mokotów
Do Twoich zadań będzie należało:
- Obsługa zamówień – nadzór nad listą zakupów, kontakt z pracownikami w sprawie zamówień, śledzenie statusu dostaw oraz dbanie o terminowe dostawy;
- Obsługa zakupów – wybór właściwej oferty, kontakt ze sprzedawcami, dostawcami i firmami kurierskimi oraz odbiór paczek i przekazywanie ich do odpowiednich osób / działów;
- Wprowadzanie, opisywanie i rozliczanie faktur zakupowych w programie do elektronicznego obiegu dokumentów, w tym rozliczanie kosztów dotacji w fakturach wspólnych;
- Monitorowanie stanów magazynowych art. spożywczych i biurowych i reagowanie na niedobory lub nadwyżki;
- Tworzenie dokumentów związanych z procesami administracyjnymi (memo, uchwały, regulaminy, instrukcje, procedury, umowy z firmami);
- Organizowanie i monitorowanie większych napraw i konserwacji w przestrzeni biurowej, dotyczących systemów elektrycznych, hydraulicznych, sanitarnych, oraz innych urządzeń w budynku (np. wymiana oświetlenia, malowanie ścian, wymiana wykładziny);
- Prowadzenie i archiwizacja dokumentacji związanej z naprawami i konserwacjami (umowy, protokoły z napraw, karty gwarancyjne) oraz kontakt z zarządcą budynku;
- Stały kontakt z dostawcami i usługodawcami, z którymi na co dzień pracujemy;
- Zarządzanie sprzętem IT (wydawanie i przyjmowanie sprzętu służbowego, organizacja napraw itp.);
- Realizacja pozostałych zadań administracyjnych.
Wyślij do nas CV, jeśli:
- Posiadasz doświadczenie w pracy w dziale administracji na samodzielnym stanowisku (mile widziane: we współpracy z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi);
- Jesteś dyspozycyjny/a w pełnym wymiarze godzin oraz gotowy/a do pracy stacjonarnej/hybrydowej w Fundacji w Warszawie.
Dlaczego warto do nas dołączyć?
- Jesteśmy fajnym, różnorodnym, dynamicznym i wspierającym zespołem, w którym dobrze się pracuje;
- Jesteśmy dużą i uznaną organizacją pozarządową w Polsce. Podpiszemy z Tobą umowę o pracę, z wynagrodzeniem w przedziale zł 5740,90 – 6412,12 brutto w zależności od doświadczenia i kompetencji;
- Zyskasz satysfakcję z pracy o wymiarze społecznym, czując, że Twoja praca realnie zmienia codzienność osób z niepełnosprawnościami i przewlekle chorych w całej Polsce;
- Po okresie próbnym otrzymasz dodatkowe benefity (karta prepaid Edenred, pakiet medyczny PZU Zdrowie lub karta Multisport).
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji przez Fundację Avalon.”
Jeśli wyrażają Państwo zgodę na wykorzystywanie danych do procesów przyszłych rekrutacji prosimy o zawarcie dodatkowej klauzuli: „Wyrażam dla Fundacji Avalon Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym zgodę na archiwizację i wykorzystanie przekazanych przeze mnie dokumentów aplikacyjnych dla realizacji przyszłych procesów rekrutacji.”
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Fundacja Avalon Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym, ul. Michała Kajki 80/82 lok 1, 04-620 Warszawa. Kontakt z administratorem możliwy jest pod nr tel. 22 266 82 36, 666 324 328 lub email: kontakt@fundacjaavalon.pl Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych możliwy jest za pomocą email: iodo@fundacjaavalon.pl.
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na powyższe stanowisko, a w przypadku wyrażenia odrębnej zgody także do procesów przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz ich przenoszenia. Podanie danych jest dobrowolne lecz niezbędne do realizacji celów przetwarzania.
Jeśli wyrażają Państwo zgodę na wykorzystywanie danych do procesów przyszłych rekrutacji prosimy o zawarcie dodatkowej klauzuli: „Wyrażam dla Fundacji Avalon Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym zgodę na archiwizację i wykorzystanie przekazanych przeze mnie dokumentów aplikacyjnych dla realizacji przyszłych procesów rekrutacji.”
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Fundacja Avalon Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym, ul. Michała Kajki 80/82 lok 1, 04-620 Warszawa. Kontakt z administratorem możliwy jest pod nr tel. 22 266 82 36, 666 324 328 lub email: kontakt@fundacjaavalon.pl Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych możliwy jest za pomocą email: iodo@fundacjaavalon.pl.
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na powyższe stanowisko, a w przypadku wyrażenia odrębnej zgody także do procesów przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz ich przenoszenia. Podanie danych jest dobrowolne lecz niezbędne do realizacji celów przetwarzania.
Tagi:Fundacja Avalon Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym Radom Płock Specjalista / Specjalistka ds. Administracji
Zobacz podobne oferty
Specjalista ds. Administracji i Rozliczeń
REMONDIS Sp. z o.o.
Miejsce pracy: dolnośląskie
- Twój dzień pracy będzie składał się z: obsługi systemu informatycznego funkcjonującego w Spółce fakturowania raportowania prowadzenia dokumentacji przetargowej obsługi klienta na podstawie otrzymanych zamówień Szukamy Ciebie jeśli: posiadasz...
DODANO: dzisiaj
Referent w Biurze Obsługi Studentów Anglojęzycznych
Uniwersytet Medyczny w Lublinie
Miejsce pracy: lubelskie
- Główne zadania na stanowisku: Przygotowywanie dyplomów studentów Programu Amerykańskiego Obsługa mediów społecznościowych English Division Przygotowywanie dokumentacji studentów do nostryfikacji w Kuratorium Oświaty Kontakt email, telefoniczny i osobisty...
DODANO: dzisiaj
Specjalista ds. Administracji
Fresenius Medical Care Polska S.A.
Miejsce pracy: zachodniopomorskie
- Zakres obowiązków: Wspieranie oraz współpraca z kierownictwem działu operacyjnego Sporządzanie zestawień i raportów w zakresie kosztów i realizacji budżetu Przygotowywanie prezentacji, analiz i zestawień Współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie...
DODANO: dzisiaj
Praca
Najnowsze oferty pracy:
-
Asystent zarządu / specjalista ds. administracyjno-finansowo-biurowych
Health Resort & Medical Spa Panorama Morska
Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie/ Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
-
Asystent / Asystentka Zarządu
PFTECHNOLOGY SP. z o.o.
Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie/ Wierzbica
-
Specjalista / Specjalistka ds. Administracji
Fundacja Avalon Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym
Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa, Mokotów
-
Główny Specjalista – Inspektor Ochrony Danych
Agencja Mienia Wojskowego w Warszawie
Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa
Najnowsze wpisy
Archiwum
- Czerwiec 2020
- Kwiecień 2020
- Marzec 2020
- Luty 2020
- Styczeń 2020
- Listopad 2019
- Wrzesień 2019
- Czerwiec 2019
- Maj 2019
- Marzec 2019
- Luty 2019
- Styczeń 2019
- Grudzień 2018
- Listopad 2018
- Październik 2018
- Wrzesień 2018
- Sierpień 2018
- Czerwiec 2018
- Maj 2018
- Kwiecień 2018
- Marzec 2018
- Luty 2018
- Styczeń 2018
- Grudzień 2017
- Kwiecień 2017
- Marzec 2017
- Luty 2017
- Styczeń 2017
- Sierpień 2016
- Luty 2015
- Styczeń 2015
- Grudzień 2014
- Październik 2014
- Sierpień 2014
- Lipiec 2014
- Marzec 2014
- Styczeń 2014
- Czerwiec 2013