Diabetyk24 to działająca od 2010r. firma której głównym profilem działalności jest sprzedaż profesjonalnych urządzeń i artykułów medycznych z dziedziny diabetologii. Prowadzimy sklep internetowy i sieć sklepów stacjonarnych w całej Polsce.
Naszym największym dobrem jest zaufanie i bezpieczeństwo naszych klientów. Dlatego dokładamy wszelkich starań by zamówienia były realizowane szybko i profesjonalnie, a nasz zespół dysponował ekspercką wiedzą z dziedziny diabetologicznych artykułów medycznych.
- Obsługa RECEPCJI oraz odpowiedzialność za sprawne funkcjonowanie biura;
- Nadzór nad obiegiem dokumentacji firmowej, prowadzenie ewidencji w zakresie poczty wychodzącej i przychodzącej, pism, uchwał, zarządzeń, umów z kontrahentami;
- Obsługa gości oraz spotkań firmowych (przygotowanie sali oraz niezbędnego wyposażenia);
- Dbałość o porządek i estetykę recepcji, przestrzeni biurowej oraz pomieszczeń socjalnych;
- Nadzór i współpraca z firmami zewnętrznymi (serwis sprzątający, administracja budynku, serwisy urządzeń biurowych), koordynacja bieżących spraw biurowych;
- Zapewnienie stałej dostępności artykułów biurowych, spożywczych i gospodarczych niezbędnych do sprawnego funkcjonowania biura;
- Odpowiedzialność za utrzymanie sprzętu biurowego w stanie gotowym do użytku;
- Współpraca z firmami ubezpieczeniowymi w zakresie ubezpieczenia majątkowego i OC;
- Koordynacja przygotowywania stanowisk pracy dla nowych pracowników biura;
- Wsparcie pracowników w organizacji wyjazdów służbowych;
- Współpraca z Zarządem oraz poszczególnymi działami firmy.
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku minimum 1 rok;
- Minimum średnie wykształcenie (jesteśmy również otwarci na osoby w trakcie studiów);
- Biegłość w obsłudze programów pakietu Microsoft Office (Word, Excel, Outlook);
- Bardzo dobra umiejętność samoorganizacji i priorytetyzacji zadań;
- Dokładność, odpowiedzialność i samodzielność w realizacji powierzonych obowiązków;
- Wysoka kultura osobista i zdolności interpersonalne;
- Dyskrecja i odpowiedzialność w zarządzaniu dokumentami;
- Mile widziane prawo jazdy kat B;
- Dyspozycyjność do pracy od poniedziałku do piątku.
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, wynagrodzenie zasadnicze oraz premię kwartalną;
- Prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie, kartę sportową - na preferencyjnych warunkach;
- Zniżki na produkty firmowe;
- Przyjazne środowisko, w którym stawiamy na wartości takie jak: szacunek, współpraca, zaangażowanie, odpowiedzialność oraz uczciwość;
- Wsparcie w realizacji własnych celów zawodowych.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Zgodnie z obowiązującymi przepisami dane osobowe przetwarzane będą w celu i w okresie 6 miesięcy po zakończeniu rekrutacji na stanowisko wskazane w formularzu, a w razie wyrażenia zgody dotyczącej przyszłych rekrutacji do odwołania zgody, nie dłużej jednak niż 6 miesięcy oraz dla wypełnienia prawnie usprawiedliwionych celów realizowanych przez administratora danych. Administratorem danych jest Diabetyk24 sp. z o.o. z siedzibą w Opacz-Kolonia (05-816) przy ul. Szyszkowej 51, kontakt rodo@diabetyk24.pl. Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom współpracującym na podstawie umów powierzenia w zakresie niezbędnym do realizacji powyższych celów. Państwa dane nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w tym profilowaniu. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo dostępu do treści i przenoszenia swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne dla realizacji wyżej wymienionych celów. Więcej informacji znajduje się na stronie www.diabetyk24.pl w zakładce Polityka prywatności.
Zobacz podobne oferty
Specjalista ds. Wsparcia Administracyjnego-Technicznego
- Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę na cały etat, praca od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 – 15:30 Twoje zadania: pozyskiwanie i analiza ofert od firm zewnętrznych w zakresie robót budowlanych, prac adaptacyjnych, remontowych i inwestycyjnych,...
DODANO: dzisiaj
Specjalista ds. administracji
- Przygotowywanie i dbanie o obieg dokumentacji w języku koreańskim, zajmowanie się bieżącymi sprawami spółki, uczestniczenie w spotkaniach biznesowych. Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Język: koreański, w mowie - C1 -...
DODANO: dzisiaj
Referent ds. administracyjnych
- - prowadzenie rejestru elektronicznego dokumentów wpływających i wychodzących z firmy;- zapewniania prawidłowego obiegu dokumentów w firmie;- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, nadawanie i odbiór przesyłek kurierskich;- udzielanie...
DODANO: dzisiaj
Praca
Najnowsze oferty pracy:
-
Asystent zastępcy dyrektora branży
Bilfinger
Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: opolskie/ Krapkowice
-
Asystent / Asystentka - Recepcjonista / Recepcjonistka
Klient portalu Praca.pl
Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie/ Żukowo
-
Specjalista ds. Wsparcia Administracyjnego-Technicznego
Poczta Polska S.A.
Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa, ul. Łączyny 8
-
Asystentka / Asystent Działu Handlowego
K+L Biuro Handlowe Polska Sp. z o.o.
Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie/ Łódź
Najnowsze wpisy
Archiwum
- Czerwiec 2020
- Kwiecień 2020
- Marzec 2020
- Luty 2020
- Styczeń 2020
- Listopad 2019
- Wrzesień 2019
- Czerwiec 2019
- Maj 2019
- Marzec 2019
- Luty 2019
- Styczeń 2019
- Grudzień 2018
- Listopad 2018
- Październik 2018
- Wrzesień 2018
- Sierpień 2018
- Czerwiec 2018
- Maj 2018
- Kwiecień 2018
- Marzec 2018
- Luty 2018
- Styczeń 2018
- Grudzień 2017
- Kwiecień 2017
- Marzec 2017
- Luty 2017
- Styczeń 2017
- Sierpień 2016
- Luty 2015
- Styczeń 2015
- Grudzień 2014
- Październik 2014
- Sierpień 2014
- Lipiec 2014
- Marzec 2014
- Styczeń 2014
- Czerwiec 2013