Przedsiębiorstwo Remontowo - Usługowe ”MEGA – REM” Sp. z o.o. – firma świadcząca usługi remontowe oraz modernizacyjne dla przemysłu energetycznego poszukuje pracownika na stanowisko:

Specjalista obsługi Biura Zarządu / Asystent Biura Zarządu
Miejsce pracy: Kraków

 

Twój zakres obowiązków:
  • Wsparcie Prezesa Zarządu: Zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego i organizacyjnego dla Prezesa Zarządu w codziennej pracy
  • Zarządzanie Kalendarzem i Organizacja Spotkań: Planowanie i koordynacja spotkań, konferencji, podróży służbowych oraz innych wydarzeń z udziałem Prezesa Zarządu.
  • Obsługa Korespondencji: Monitorowanie i odpowiadanie na korespondencję e-mailową oraz tradycyjną, zarządzanie dokumentacją i archiwizacja dokumentów.
  • Przygotowywanie Prezentacji i Raportów: Opracowywanie prezentacji, raportów, notatek oraz innych dokumentów na potrzeby Prezesa Zarządu.
  • Przygotowywanie materiałów zleconych przez Prezesa Zarządu do wysyłki dla Rady Nadzorczej
  • Obsługa organizacyjno- administracyjna Rady Nadzorczej
  • Koordynacja Zadań: Współpraca z innymi działami firmy w celu koordynacji działań związanych z realizacją projektów i inicjatyw strategicznych.
  • Obsługa Gości: Zapewnienie profesjonalnej obsługi gości odwiedzających biuro oraz organizacja spotkań biznesowych.
Nasze wymagania:
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku.
  • Znajomość Języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Doskonała organizacja pracy, umiejętność zarządzania czasem i priorytetami.
  • Silne umiejętności komunikacyjne oraz wysoki poziom dyskrecji i zaufania.
  • Znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint).
  • Umiejętność pracy w zespole oraz samodzielność w działaniu.
  • Miła aparycja
To oferujemy:
  • Pracę w stabilnej, dobrze prosperującej i stale rozwijającej się Spółce
  • Niezbędne narzędzia pracy.
  • Pakiet szkoleń podnoszących kwalifikacje zawodowe.
  • Miłą i profesjonalną atmosferę w zespole.
Zgodnie z  art.  13  ust.  1  i  2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego  i  Rady  (UE) 2016/679  z  27.04.2016  r.  w  sprawie ochrony osób fizycznych w  związku z  przetwarzaniem danych osobowych i  w  sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1) – dalej RODO, niniejszym informuję, iż:

1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest PRU MEGA-REM Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (ul. Ciepłownicza 1, 31-587 Kraków) telefon 12 644-51-19

2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia niniejszego procesu rekrutacyjnego.

3) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania rekrutacji i w terminie 3 miesięcy po jej zakończeniu.

4) Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, żądania usunięcia oraz prawo wniesienia sprzeciwu.

5) Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.

6) Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla celów związanych z przeprowadzeniem procesu rekrutacji.

7) Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym w formie profilowania.

Zobacz podobne oferty

Asystentka Zarządu

Supernova Sp. K.
Miejsce pracy: pomorskie

  • Opis stanowiska Tele-informatyczna obsługa biura Przygotowywanie faktur papierowych i elektronicznych według wskazanego schematu Odbieranie korespondencji mailowej i listowej Zakres obowiązków Operacyjne wsparcie pracy Zarządu; Wykonywanie prac...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: wczoraj

Asystent / Asystentka biura zarządu w biurze rachunkowym

Starlit Accounting sp. z o.o.
Miejsce pracy: dolnośląskie

  • Twój zakres obowiązków realizacja zadań administracyjnych dla Spółki (m.in. wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń), koordynacja działań...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: wczoraj

Board Assistant - Asystent / Asystentka Zarządu

Medicover Sp. z o.o.
Miejsce pracy: mazowieckie

  • Main duties and responsibilities: organising meetings and appointments, maintaining the calendar up-to-date planning and arranging travels (transport, accommodation, itinerary etc) following on planned actions and monitoring deadlines of important tasks and events...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: 2024-12-10