Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Elblągu
Specjalista ds. przygotowania inwestycji/obsługa administracyjna
Miejsce pracy: Elbląg
Numer: StPr/25/1225
OBOWIĄZKI:
Tworzenie harmonogramów prac i pozyskania dokumentów formalnych niezbędnych do rozpoczęcia i zakończenia inwestycji (dokumenty administracyjne) oraz odpowiedzialność za ich terminowe realizowanie;Prace administracyjno-biurowe zapewniające sprawną realizację inwestycji; Stały kontakt z urzędami i innymi przedstawicielami administracji publicznej;Monitorowanie realizacji zadań zgodnie z zawartymi umowami, przepisami oraz wytycznymi; nadzorowanie procesu uzyskiwania wymaganych przepisami prawa decyzji administracyjnych, opinii, uzgodnień, stanowisk organów administracyjnych w trakcie trwania procesu inwestycyjnego; Koordynacja prawidłowego przebiegu procesu inwestycyjnego, Raportowanie realizacji zadań; Opracowywanie opinii, wniosków i sprawozdań w zakresie realizacji zadań;Jedna zmiana 07.25-15.00Nabór do 22.08.2025r.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: niekaralność
Uprawnienia: prawo jazdy kategoria - B


Wymagania inne:

Wymagania niezbędne:wykształcenie wyższe, mile widziany profil administracyjny lub budowlany, doświadczenie w zakresie zarządzaniaznajomość procedur administracyjnych, dobry stan zdrowia (umożliwiający pracę poza siedzibą PSSE),bardzo dobra znajomość obsługi komputera (pakiet Microsoft Office, MS Excel, MS Word, AutoCad), obywatelstwo polskie,niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe, nieposzlakowana opinia, pełna zdolność do czynności prawnych, korzystnie z pełni praw publicznych, prawo jazdy kat. BDoświadczenie zawodowe: wymagany udokumentowany staż pracy: 5 latWymagania dodatkowe:umiejętność planowania i samodzielnej organizacji pracy, wysokie umiejętności komunikacyjne, samodzielność oraz zaangażowanie w wykonywane obowiązki, umiejętność pisania pism urzędowych, analizowania aktów prawnych, samodzielność, sumienność i bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność poruszania się w urzędowych bazach informacji, umiejętność analitycznego myślenia; znajomość procesów inwestycyjnych, umiejętność pracy pod presją czasu,komunikatywność, dyspozycyjność, rzetelność, terminowość, odpowiedzialność, dokładność, obowiązkowość, skrupulatność, terminowość, wykonywanie zadań w sytuacjach stresowych.

Miejsce pracy:

Elbląg


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 7 500 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu

Zobacz podobne oferty

Pracownik administracyjno-biurowy

Gendek Magdalena Biuro Rachunkowe Tax-Bonus
Miejsce pracy: śląskie

  • Obsługa i archiwizacja dokumentów zgodnie z przyjętymi procedurami. Tworzenie, redagowanie i formatowanie pism, raportów, zestawień i notatek służbowych. Porządkowanie dokumentów księgowych i kadrowych. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: wczoraj

Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych

Uniwersytet Warszawski
Miejsce pracy: mazowieckie

  • Obowiązki: wsparcie administracyjne zarządzanie dokumentacją w systemach elektronicznych przygotowywanie pism i umów organizacja zakupów współpraca z różnymi jednostkami uczelni Wymagania: wykształcenie wyższe biegłość w obsłudze komputera i programów...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: wczoraj

Technik administracji

Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Miejsce pracy: podkarpackie

  • Technik administracji Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: znajomość obsługi komputera

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: 2025-08-15