REMONDIS to rodzinna marka o niemieckich korzeniach i jedno z największych przedsiębiorstw na świecie w branży recyklingu, usług komunalnych i zaopatrzenia w wodę. Działa w 33 krajach świata i świadczy usługi dla ponad 30 mln mieszkańców. W Polsce REMONDIS jest obecny od 33 lat i jest liderem w swojej branży. Działa w ponad 50 miastach na terenie całej Polski.

W związku z dalszym dynamicznym rozwojem i sukcesywnym wzmacnianiem pozycji na rynku polskim poszukujemy pracowników na stanowisku:

Specjalista ds. operacji handlowo-administracyjnych
Miejsce pracy: Pruszcz Gdański
Opis stanowiska:
  • Zarządzanie sprawami administracyjno-handlowymi, w tym tworzenie ofert, umów oraz dokumentacji do urzędów.
  • Opracowywanie raportów i zestawień.
  • Kontakty z firmami transportowymi oraz klientami (telefonicznie i mailowo).
  • Wystawianie i zarządzanie dokumentacją BDO.
  • Fakturowanie usług.
Wymagania:
  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Podstawowa znajomość systemu BDO mile widziana.
  • Zaangażowanie i motywacja do osiągania celów.
  • Znajomość Microsoft 365.
  • Minimum średnie wykształcenie.
Oferujemy:
  • Stałą pracę na pełen etat.
  • Niezależne stanowisko pracy.
  • Atrakcyjny pakiet benefitów (karta Multisport, ubezpieczenie grupowe, opieka medyczna).
  • Możliwość rozwoju zawodowego

Zobacz podobne oferty

Asystent ds. administracji

GO-EST SP Z O.O.
Miejsce pracy: mazowieckie

  • Opis stanowiska Przygotowanie i nadzór nad dokumentacją do US i innych urzędów Przygotowywanie raportów i sprawozdań, Naliczanie delegacji, wypłacanie wynagrodzeń Nadzór nad flotą aut, rejestracja, tworzenie umów, przedłużanie licencji i ubezpieczeń...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: 2025-04-11

Asystent / Asystentka ds. administracji

Praca.pl
Miejsce pracy: mazowieckie

  • Twoje zadania: Przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji dla urzędów Tworzenie raportów oraz analiz Naliczanie diet i rozliczanie wynagrodzeń Obsługa flotowa – umowy, licencje, rejestracje, ubezpieczenia Kontrola terminów umów, szkoleń i badań Oczekujemy:...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: 2025-04-10

Asystent biurowy

Niro Sp. z o.o.
Miejsce pracy: lubuskie

  • Zarządzanie umowami i dokumentacją. Zarządzanie zaopatrzeniem i magazynem oraz obsługa specjalistycznych programów. Utrzymywanie wysokiego standardu czystości i wizerunku. Wsparcie administracyjne i wsparcie mieszkańców. Działania zależne od bieżących...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: 2025-04-10