Specjalista ds. administracyjnych
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
  • Rejestracja i ewidencja czasu pracy pracowników (produkcyjnych i nieprodukcyjnych).
  • Współpraca z działem kadr przy zatrudnieniach, zmianach warunków, przedłużeniach umów i rozliczeniach.
  • Organizacja i nadzór nad obiegiem dokumentów, faktur i korespondencji w systemie elektronicznym.
  • Informowanie o zmianach lokalizacji brygad i przeniesieniach między kontraktami.
  • Przygotowywanie wniosków pracowniczych: premiowych, szkoleniowych, zatrudnieniowych.
  • Współpraca z działem IT w zakresie zapotrzebowania na sprzęt dla nowych pracowników.
  • Zamawianie i rozliczanie środków czystości oraz innych materiałów biurowych.
  • Prowadzenie ewidencji zamówień zgłaszanych do Zamawiającego i kompletowanie potwierdzeń.
  • Obsługa codziennej dokumentacji i wsparcie w bieżących zadaniach administracyjno-biurowych.
Wymagania
  • Minimum średnie wykształcenie - preferowane w obszarze administracji lub techniczne budowlane.
  • Co najmniej 6 miesięcy doświadczenia na podobnym stanowisku.
  • Dobra znajomość pakietu MS Office, szczególnie Excel.
  • Umiejętność organizacji pracy, wysoka kultura osobista, komunikatywność i samodzielność.​
  • Mile widziana znajomość procesów administracyjnych w firmie budowlanej.
Nasza oferta:
  • Prywatna opieka medyczna.
  • Dofinansowanie szkoleń i kursów.
  • Dodatkowe świadczenia socjalne.
  • Bony towarowe.
  • Dofinansowanie wypoczynku.
  • Program rekomendacji pracowników.
  • Możliwść uzyskania uprawnień.
  • System premiowy.
Jako Trakcja S.A. jesteśmy jedną z największych spółek giełdowych działających w sektorze budownictwa infrastrukturalnego i energetyki. Rocznie realizujemy ponad 100 kontraktów budując linie kolejowe, tramwajowe, drogi, mosty, obiekty inżynieryjne oraz sieci elektroenergetyczne.

Jesteśmy dumni mogąc brać udział w skomplikowanych i innowacyjnych przedsięwzięciach infrastrukturalnych, takich jak:
  • budowa Lokalnego Centrum Sterowania w Malborku
  • rewitalizacja historycznej stacji Warszawa Główna Osobowa
  • kompleksowa modernizacja linii kolejowej na odcinku Warszawa - Gdynia
  • budowa zaplecza technicznego dla Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej
  • elektryfikacja pierwszej w Niemczech autostrady dla ciężarówek - pionierski projekt w skali Europy przy współpracy z Siemens
  • stworzenie systemu dynamicznej informacji podróżnych i bezpieczeństwa pasażerów, zastosowanego po raz pierwszy na dworcu Łódź Fabryczna
  • przebudowa linii tramwajowej wraz z rewitalizacją mostu Piłsudskiego w Krakowie
  • wprowadzanie nagradzanych, innowacyjnych rozwiązań energetycznych i zawodowych

Aplikacje:

Osoby zainteresowane powyższą ofertą prosimy o przesłanie aplikacji za pomocą opcji APLIKUJ – DOŁĄCZ DO NAS. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.

Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” w celu przesłania zgłoszenia rekrutacyjnego do Trakcja Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, zgadzasz się na przetwarzanie przez Spółkę podanych danych osobowych w celu aplikowania na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Pamiętaj, w każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę, jednak bez wpływu na przetwarzanie danych pozyskanych przed wycofaniem zgody.


Administratorem danych osobowych jest Trakcja S.A. z siedzibą w Warszawie (kod: 02-017) przy Al. Jerozolimskich 100. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji procesu rekrutacji. Podstawa prawna, cel, okres przetwarzania danych osobowych oraz uprawnienia przysługujące, a także inne ważne informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych są szczegółowo określone w Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych.

Zobacz podobne oferty

Specjalista / Specjalistka ds. Administracji i Wsparcia Międzynarodowego

Praca.pl
Miejsce pracy: kujawsko-pomorskie

  • Twoje zadania: Zarządzanie dokumentacją (korespondencja, archiwizacja, organizacja) Tłumaczenie pism i materiałów PL ↔ EN Wsparcie Zarządu: organizacja spotkań, przygotowanie materiałów, kontakt z partnerami zagranicznymi Udział w usprawnianiu procesów...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj

Specjalista ds. Administracji i Wsparcia Operacyjnego

Praca.pl
Miejsce pracy: kujawsko-pomorskie

  • Twoje zadania: Zarządzanie korespondencją i dokumentacją (porządkowanie, archiwizacja) Wystawianie faktur oraz współpraca z działem księgowym Organizacja spotkań Zarządu i przygotowanie niezbędnych materiałów Pomoc w planowaniu i monitorowaniu budżetu...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj

Business Improvement Officer z językiem angielskim

Wirtualna Planeta sp. z o.o.
Miejsce pracy: kujawsko-pomorskie

  • zarządzanie korespondencją i dokumentacją firmową (w tym archiwizacja, organizacja), tłumaczenie dokumentów PL ↔ EN, bieżąca współpraca z Zarządem: organizacja spotkań, przygotowanie materiałów, kontakt z partnerami zagranicznymi, udział w tworzeniu...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj