Specjalista ds. administracyjnych
Miejsce pracy: Międzyrzecze Dolne
Co będzie należało do Twoich obowiązków?
  • Zapewnienie obsługi administracyjno-biurowej pracowników i gości
  • Dbanie o sale konferencyjne i gabinet Dyrektora Zakładu
  • Wsparcie Dyrektora Zakładu
  • Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji oraz obsługa telefoniczna biura
  • Przyjmowanie gości, serwowanie kawy, organizacja spotkań i konferencji firmowych
  • Organizacja podróży służbowych (transfery, loty, hotele, ubezpieczenie podróży, obsługa platformy do podróży służbowych)
  • Dbanie o auta służbowe – tankowanie, myjnia, przeglądy, wymiana opon, rejestrowanie nowych i wyrejestrowywanie sprzedanych aut
  • Zakupy firmowe: materiałów biurowych oraz artykułów spożywczych i chemicznych
  • Obsługa firm zewnętrznych: sprzątającej, ogrodniczej, pralni
  • Dbanie o sprawny przebieg dokumentów (m.in. umowy, faktury itp.)
Jakie stawiamy wymagania?
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (PowerPoint, Word, Excel)
  • Prawo jazdy kat. B
  • Wysoka kultura osobista, komunikatywność, dynamizm w działaniu
  • Umiejętność pracy w zespole z osobami z różnych szczebli organizacyjnych
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej, sumienność i zaangażowanie w powierzone zadania
Pracownicy są dla nas kluczową wartością, dlatego oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy
  • Wynagrodzenie zasadnicze i pakiet socjalny
  • Świadczenia z ZFŚS (zabawa mikołajkowa, dofinansowania na święta, wydarzenia rodzinne takie jak urodzenia dziecka, ślub, zapomogi na wydarzenia losowe)
  • Karta do automatów z przekąskami i napojami
  • Dodatkowe benefity (m.in. prywatna opieka medyczna, program sportowy Medicover, ubezpieczenie grupowe na życie)
  • Program rekomendacji pracowników
  • Możliwość udziału w ciekawych inicjatywach pracowniczych
  • Możliwość rozwoju zawodowego w ramach firmy
  • Przyjazną atmosferę pracy  
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Zobacz podobne oferty

Pracownik administracyjno-biurowy

Fabe Polska Sp. z o.o.
Miejsce pracy: pomorskie

  • Zakres obowiązków: koordynacja i zarządzanie administracyjne biurem dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji firmowej i kadrowej weryfikacja i przekazywanie do odpowiednich działów firmy dokumentacji kontraktowej i finansowej ewidencja i archiwizowanie...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi kancelaryjno-archiwalnej

PKP CARGO S.A.
Miejsce pracy: mazowieckie

  • Wyzwania, jakie na Ciebie czekają: Koordynowanie procesu obiegu korespondencji przychodzącej i wychodzącej z Centrali Spółki oraz jej dystrybucja zgodnie z obowiązującymi standardami Prowadzenie rejestracji korespondencji w systemie elektronicznego obiegu...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj

Pracownik administracyjny w Dziale Nadzoru Klinicznego i Kontroli

Uniwersytet Medyczny w Lublinie
Miejsce pracy: lubelskie

  • Główne zadania na stanowisku: Ocena prawidłowości funkcjonowania podmiotów leczniczych, dla których Uniwersytet jest organem nadzorującym. Analizowanie wyników działalności jednostek organizacyjnych podmiotów leczniczych. Analiza poziomu i zakresu...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj