Ogłoszenie numer: 10120376, z dnia 2025-08-13

BARGHEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Firma inżynieryjna. Zajmująca się usługami doradczymi, budowlanymi oraz instalacyjnymi.

Specjalista ds. Administracyjno-Technicznego Wsparcia Biura

Miejsce pracy: Kozy

 

Opis stanowiska

  • Zarządzanie dokumentacją oraz bieżąca obsługa korespondencji biura
  • Wsparcie techniczne klientów i współpracowników (telefonicznie, mailowo, osobiście)
  • Tworzenie zestawień, raportów i prezentacji
  • Koordynacja przepływu informacji pomiędzy działami
  • Przygotowywanie ofert kosztorysowych (Winbud)

Wymagania

  • Minimum 5 lat doświadczenia w pracy łączącej funkcje administracyjne i techniczne
  • Wykształcenie średnie techniczne
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Excel, Word)
  • Znajomość zasad kosztorysowania
  • Prawo jazdy kat. B i gotowość do okazjonalnych wyjazdów
  • Samodzielność, skrupulatność i dobra organizacja pracy

Oferujemy

  • Umowę o pracę i stabilne warunki zatrudnienia
  • Pakiet benefitów (opieka medyczna, karta sportowa itp.)
  • Możliwość rozwoju i udziału w szkoleniach
  • Wspierające środowisko pracy i zgrany zespół
  • Elastyczny start pracy – dopasowany do Twojego rytmu
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Zobacz podobne oferty

Młodszy Specjalista ds. Administracji Kontraktu

Klient portalu Praca.pl
Miejsce pracy: dolnośląskie

  • Organizacja i archiwizacja dokumentacji kontraktowej. Nadzór nad obiegiem korespondencji i dokumentów. Rejestrowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej w systemie. Umawianie i koordynacja spotkań z kontrahentami. Zarządzanie zamówieniami materiałów...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj

Młodszy Specjalista ds. Administracji Kontraktu

Klient portalu Praca.pl
Miejsce pracy: dolnośląskie

  • Organizacja i archiwizacja dokumentacji kontraktowej. Nadzór nad obiegiem korespondencji i dokumentów. Rejestrowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej w systemie. Umawianie i koordynacja spotkań z kontrahentami. Zarządzanie zamówieniami materiałów...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj

Młodszy Specjalista ds. Administracji Kontraktu

Klient portalu Praca.pl
Miejsce pracy: dolnośląskie

  • Organizacja i archiwizacja dokumentacji kontraktowej. Nadzór nad obiegiem korespondencji i dokumentów. Rejestrowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej w systemie. Umawianie i koordynacja spotkań z kontrahentami. Zarządzanie zamówieniami materiałów...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj