Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Specjalista ds. administracyjno-pracowniczych
Miejsce pracy: Zielona Góra
Numer: StPr/25/0470
OBOWIĄZKI:
- administrowanie i prowadzenie biura,- prowadzenie spraw kadrowych, pracowniczych i socjalnych; zastępowanie pracownika ds. płac w szczególnych przypadkach;- obsługa organów statutowych, sprawy mieszkaniowe;- zaopatrzenie w materiały biurowe;- obsługa sprawozdań GUS z zakresu spraw pracowniczych; dane do PFRON;- inne prace wg szczegółowego zakresu czynności.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

wykształcenie średnie lub wyższe, doświadczenie: prowadzenie sekretariatu/biura, prowadzenie spraw kadrowych, mile widziana znajomość płac ( w tym programu PŁATNIK), obsługa klienta;znajomość spraw kadrowych i pracowniczych, dobra obsługa maszyn i urządzeń biurowych, w tym komputera oraz programów w szczególności WORD, EXCEL, umiejętność pracy na zintegrowanych programach komputerowych, obsługa sprawozdań GUS, wniosków do PFRON

Miejsce pracy:

Zielona Góra


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 6 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze

Zobacz podobne oferty

Młodszy Specjalista ds. Kadr i Administracji

GOMEZ
Miejsce pracy: wielkopolskie

  • Zakres obowiązków: Prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, zasiłki chorobowe, ewidencja czasu pracy); Sporządzanie umów o pracę, umów cywilnoprawnych, umów o współpracy oraz aneksów i wypowiedzeń; Ewidencja i rozliczanie...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: 2025-04-16

Specjalista ds. administracyjnych i kadrowych

Klient portalu Praca.pl
Miejsce pracy: opolskie

  • Zarządzanie biurem (zaopatrzenie, organizacja spotkań), Koordynacja dokumentów, Organizacja zakwaterowania i wyżywienia dla pracowników, Ewidencjonowanie czasu pracy oraz obsługa kadrowa, Rozliczanie faktur i umów, Wykonywanie zadań administracyjnych,...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: 2025-04-02