Health Resort & Medical Spa Panorama Morska w Jarosławcu
więcej niż HOTEL
nad morzem
Specjalista ds. administracyjno-biurowych
Miejsce pracy: Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
Opis stanowiska:
- nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości,
- organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy,
- nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy,
- kompleksowe wsparcie w obszarze biznesowym i w organizacji codziennej pracy Zarządu,
- przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji z zakresu prowadzonej działalności,
- organizowanie spotkań i prowadzenie terminarza Członków Zarządu, umawianie i koordynowanie spotkań według skali priorytetów,
- dbanie o skrzynkę pocztową (zarządzanie mailami oraz raportowanie np. raz dziennie o najważniejszych wiadomościach),
- zbieranie danych, ich analiza, raportowanie, tworzenie pism, prezentacji oraz podsumowań,
- weryfikację, edycję oraz formatowanie dokumentów, redagowanie pism związanych z pracą biura/zarządu,
- bieżące wspieranie Zarządu/Dyrektora w sprawach organizacyjnych i administracyjnych,
- koordynowanie współpracy Prezesa Zarządu/Dyrektora z poszczególnymi działami firmy i ich pracownikami,
- dbanie o prawidłowy przepływ informacji i obieg dokumentów pomiędzy jednostkami organizacyjnymi w firmie,
- przekazywanie właściwym jednostkom i komórkom organizacyjnym decyzji i ustaleń podjętych przez Zarząd/Dyrekcję,
- przygotowywanie odpowiednich materiałów i informacji Prezesowi Zarządu/Dyrektorowi,
- przygotowywanie i prowadzenie raportów, dokumentów, prezentacji na potrzeby Prezesa Zarządu/Dyrektora i jego gości,
- zarządzanie hierarchią informacji napływających do sekretariatu, sortowanie i syntezowanie najbardziej istotnych danych,
- udział w wewnętrznych projektach i prowadzenie własnych,
- tworzenie pozytywnego wizerunku firmy i Przełożonego,
- bieżące informowanie przełożonego o stanie prowadzonych spraw,
Wymagania:
- minimum 3 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
- status absolwenta kierunków studiów prawa, administracji, ekonomicznych, finansowych i pokrewnych,
- umiejętności pracy w szybko zmieniających się okolicznościach pod presją czasu,
- wysokiej kultury osobistej, umiejętności zachowania dyskrecji i taktu,
- znajomości savoir-vivreu biznesowego,
- umiejętności pracy w zespole i zarządzania przepływem informacji,
- bardzo dobrej organizacji pracy oraz samodzielności w działaniu,
- komunikatywności, otwartości i umiejętności budowania relacji,
- dokładności i rzetelności, umiejętności analitycznych i dbałości o wysoką jakość,
- dobrej znajomości pakietu MS Office oraz obsługi urządzeń biurowych.
- umiejętności krytycznego myślenia i rozwiązywania złożonych problemów,
- dyspozycyjność, zaangażowanie,
- umiejętność koordynacji projektów, wielozadaniowość,
- logiczne myślenie oraz umiejętność analitycznego podejścia do problemów,
- przewidywanie,
- filtrowanie informacji oraz ich źródeł.
Oferujemy:
Zapewniamy mieszkanie służbowe
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Tagi:Suchań Asystent Działu Księgowości Specjalista ds. Administracyjnych Postomino Cedynia Postomino Health Resort & Medical Spa Panorama Morska
Zobacz podobne oferty
Asystent / Asystentka ds. Księgowości i Administracji
Klient portalu Praca.pl
Miejsce pracy: mazowieckie
- Wprowadzanie i kontrola danych finansowych w systemie. Archiwizacja dokumentów zgodnie z obowiązującymi procedurami. Wsparcie administracyjne zespołu księgowego. Weryfikacja poprawności operacji gospodarczych. Znajomość języka angielskiego na poziomie...
DODANO: wczoraj
Pracownik biurowy/asystent do spraw księgowości
Powiatowy Urząd Pracy w Zambrowie
Miejsce pracy: podlaskie
- księgowanie dokumentów zakupowych, bieżąca weryfikacja dokumentów księgowych, rozliczanie wyciągów, kontrola rozrachunków, obsługa bieżących spraw biurowych Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: prowadzenie...
DODANO: 2025-05-05
Asystent / Asystentka ds. Księgowości
GAMMA Sp. z o.o.
Miejsce pracy: mazowieckie
- Opis stanowiska: Poszukujemy osoby na stanowisko Asystent/Asystentka ds. Księgowości, która będzie wspierać dział księgowy w codziennych obowiązkach. Zadania: Pomoc w księgowaniu kosztów, dostaw oraz dokumentów SAD (export / import). Wystawianie faktur...
DODANO: 2025-04-24
Praca
Najnowsze oferty pracy:
-
Recepcjonista / Recepcjonistka
ISS Facility Services Sp. z o.o.
Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa, Wola
-
Konsultant ESG
CROWE ADVARTIS CONSULTING Sp. z o.o.
Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa, Rondo Daszyńskiego
-
Asystent / Asystentka Biura – Administracja i Obsługa Dokumentacji
Oxivia Logistics Sp. z o.o.
Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie/ Toruń
-
Kierownik Filii
COGNOR S.A. Oddział Złomrex we Wrocławiu
Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie/ Lublin
Najnowsze wpisy
Archiwum
- Czerwiec 2020
- Kwiecień 2020
- Marzec 2020
- Luty 2020
- Styczeń 2020
- Listopad 2019
- Wrzesień 2019
- Czerwiec 2019
- Maj 2019
- Marzec 2019
- Luty 2019
- Styczeń 2019
- Grudzień 2018
- Listopad 2018
- Październik 2018
- Wrzesień 2018
- Sierpień 2018
- Czerwiec 2018
- Maj 2018
- Kwiecień 2018
- Marzec 2018
- Luty 2018
- Styczeń 2018
- Grudzień 2017
- Kwiecień 2017
- Marzec 2017
- Luty 2017
- Styczeń 2017
- Sierpień 2016
- Luty 2015
- Styczeń 2015
- Grudzień 2014
- Październik 2014
- Sierpień 2014
- Lipiec 2014
- Marzec 2014
- Styczeń 2014
- Czerwiec 2013