Health Resort & Medical Spa Panorama Morska w Jarosławcu
więcej niż HOTEL
nad morzem
Specjalista ds. administracyjno-biurowych
Miejsce pracy: Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
Opis stanowiska:
- nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości,
- organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy,
- nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy,
- kompleksowe wsparcie w obszarze biznesowym i w organizacji codziennej pracy Zarządu,
- przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji z zakresu prowadzonej działalności,
- organizowanie spotkań i prowadzenie terminarza Członków Zarządu, umawianie i koordynowanie spotkań według skali priorytetów,
- dbanie o skrzynkę pocztową (zarządzanie mailami oraz raportowanie np. raz dziennie o najważniejszych wiadomościach),
- zbieranie danych, ich analiza, raportowanie, tworzenie pism, prezentacji oraz podsumowań,
- weryfikację, edycję oraz formatowanie dokumentów, redagowanie pism związanych z pracą biura/zarządu,
- bieżące wspieranie Zarządu/Dyrektora w sprawach organizacyjnych i administracyjnych,
- koordynowanie współpracy Prezesa Zarządu/Dyrektora z poszczególnymi działami firmy i ich pracownikami,
- dbanie o prawidłowy przepływ informacji i obieg dokumentów pomiędzy jednostkami organizacyjnymi w firmie,
- przekazywanie właściwym jednostkom i komórkom organizacyjnym decyzji i ustaleń podjętych przez Zarząd/Dyrekcję,
- przygotowywanie odpowiednich materiałów i informacji Prezesowi Zarządu/Dyrektorowi,
- przygotowywanie i prowadzenie raportów, dokumentów, prezentacji na potrzeby Prezesa Zarządu/Dyrektora i jego gości,
- zarządzanie hierarchią informacji napływających do sekretariatu, sortowanie i syntezowanie najbardziej istotnych danych,
- udział w wewnętrznych projektach i prowadzenie własnych,
- tworzenie pozytywnego wizerunku firmy i Przełożonego,
- bieżące informowanie przełożonego o stanie prowadzonych spraw,
Wymagania:
- minimum 3 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
- status absolwenta kierunków studiów prawa, administracji, ekonomicznych, finansowych i pokrewnych,
- umiejętności pracy w szybko zmieniających się okolicznościach pod presją czasu,
- wysokiej kultury osobistej, umiejętności zachowania dyskrecji i taktu,
- znajomości savoir-vivreu biznesowego,
- umiejętności pracy w zespole i zarządzania przepływem informacji,
- bardzo dobrej organizacji pracy oraz samodzielności w działaniu,
- komunikatywności, otwartości i umiejętności budowania relacji,
- dokładności i rzetelności, umiejętności analitycznych i dbałości o wysoką jakość,
- dobrej znajomości pakietu MS Office oraz obsługi urządzeń biurowych.
- umiejętności krytycznego myślenia i rozwiązywania złożonych problemów,
- dyspozycyjność, zaangażowanie,
- umiejętność koordynacji projektów, wielozadaniowość,
- logiczne myślenie oraz umiejętność analitycznego podejścia do problemów,
- przewidywanie,
- filtrowanie informacji oraz ich źródeł.
Oferujemy:
Zapewniamy mieszkanie służbowe
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Tagi:Asystentka Zarządu Specjalista ds. administracyjno-biurowych Specjalista ds. Administracyjnych zachodniopomorskie Health Resort & Medical Spa Panorama Morska
Zobacz podobne oferty
General Administration Specialist
TELUS Digital
Miejsce pracy: pomorskie
- Oferujemy : Stałe wynagrodzenie Nowoczesne biuro w kompleksie Olivia Business Centre Prywatną opiekę medyczną Ścisłą współpracę z innymi działami Szkolenia wewnętrzne i możliwości uczenia się Możliwość rozwoju kariery w międzynarodowej firmie...
DODANO: dzisiaj
Specjalista / Specjalistka ds. Administracji
Fitness Platinium
Miejsce pracy: małopolskie
- Pracuj z nami! bądź odpowiedzialny/a za administrowanie klubami fitness w wyznaczonym regionie Polski, kontroluj i weryfikuj merytorycznie dokumenty księgowe, analizuj faktury czynszowo-mediowe, współpracuj z dostawcami usług zewnętrznych, kontaktuj się z...
DODANO: dzisiaj
Pracownik działu marketingu
Schwinn Polska Sp. z o.o.
Miejsce pracy: małopolskie
- Opis stanowiska: Obsługa zapytań i korespondencji (mail, telefon) Przyjmowanie i wprowadzanie zamówień Współpraca z działem produkcji i wysyłek oraz wysyłanie potwierdzeń Wystawianie dokumentów sprzedażowych Sporządzanie cyklicznych raportów i analiz na...
DODANO: dzisiaj
Praca
Najnowsze oferty pracy:
-
General Administration Specialist
TELUS Digital
Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie/ Gdańsk, Olivia Business Centre
-
Magazynier
WKS DUNA POLSKA Sp. z o.o.
Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie/ Będzin
-
Specjalista / Specjalistka ds. Administracji
Fitness Platinium
Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie/ Kraków, ul. Juliusza Lea 116
-
Pracownik działu marketingu
Schwinn Polska Sp. z o.o.
Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie/ Kraków, ul. Nad Drwiną 4
Najnowsze wpisy
Archiwum
- Czerwiec 2020
- Kwiecień 2020
- Marzec 2020
- Luty 2020
- Styczeń 2020
- Listopad 2019
- Wrzesień 2019
- Czerwiec 2019
- Maj 2019
- Marzec 2019
- Luty 2019
- Styczeń 2019
- Grudzień 2018
- Listopad 2018
- Październik 2018
- Wrzesień 2018
- Sierpień 2018
- Czerwiec 2018
- Maj 2018
- Kwiecień 2018
- Marzec 2018
- Luty 2018
- Styczeń 2018
- Grudzień 2017
- Kwiecień 2017
- Marzec 2017
- Luty 2017
- Styczeń 2017
- Sierpień 2016
- Luty 2015
- Styczeń 2015
- Grudzień 2014
- Październik 2014
- Sierpień 2014
- Lipiec 2014
- Marzec 2014
- Styczeń 2014
- Czerwiec 2013