Ogłoszenie numer: 9618493, z dnia 2025-04-17

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Administracji Księgowej

Miejsce pracy: Katowice

 

Opis stanowiska

  • Weryfikacja i skanowanie dokumentów za pomocą OCR, opisywanie faktur kosztowych.
  • Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą (mailową i tradycyjną).
  • Archiwizacja dokumentów.
  • Zapewnienie terminowego obiegu dokumentów.
  • Zadania administracyjno-biurowe.

Wymagania

  • Podstawowa znajomość księgowości.
  • Dobra organizacja pracy, precyzja, samodzielność, zaangażowanie.
  • Znajomość pakietu MS Office i obsługi urządzeń biurowych.
  • Preferowane doświadczenie w księgowości I wykształcenie ekonomiczne.
  • Preferowana znajomość programów Saldeo, Enova365.
  • Preferowana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego.

Oferujemy

  • Umowa o pracę na pełny etat.
  • Praca w dynamicznie rozwijającej się firmie.
  • Przyjazne środowisko pracy.
  • Wsparcie zespołu i udział w projektach optymalizacyjnych.
  • Benefity po okresie próbnym (pakiety sportowe i zdrowotne, ubezpieczenie, dofinansowanie wypoczynku).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Zobacz podobne oferty

Księgowa / Księgowy

Klient portalu Praca.pl
Miejsce pracy: mazowieckie

  • Praca zdalna w domu Wprowadzanie do systemu WF Fakir dokumentów: faktur sprzedaży, faktur zakupu, faktur WNT, WDT, wyciągów bankowych w PLN i walucie, rozliczanie różnic kursowych , zaciąganie i rozksięgowywanie WB, zaciąganie i sprawdzanie sprzedaży...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: wczoraj

Asystent / Asystentka Działu Finansowego

JT S.A.
Miejsce pracy: mazowieckie

  • DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju; sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym; wprowadzanie dokumentów do systemu, przygotowywanie zestawień i raportów, bieżące prace administracyjne,...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: wczoraj

Asystent / Asystentka działu księgowości

Vetlab Sp. z o.o.
Miejsce pracy: śląskie

  • Zakres obowiązków : sprawdzanie poprawności, skanowanie (OCR) i opisywanie faktur kosztowych dbanie o terminowość i prawidłowy obieg dokumentów obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, w tym korespondencji mailowej archiwizacja dokumentów...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: 2025-04-17