REMONDIS to rodzinna marka o niemieckich korzeniach, jedno z największych przedsiębiorstw w branży recyklingu, usług komunalnych i zaopatrzenie w wodę. Działa w 33 krajach świata i świadczy usługi dla ponad 30 mln mieszkańców. W Polsce REMONDIS jest obecny od 31 lat i jest liderem w swojej branży. Działa w 47 miastach na terenie całej Polski.

W związku z dalszym dynamicznym rozwojem i sukcesywnym wzmacnianiem pozycji na rynku polskim poszukujemy pracowników na stanowisku:
Specjalista ds. Administracji i Rozliczeń
Miejsce pracy: Polkowice, ul. Jana Wyżykowskiego 8
Twój dzień pracy będzie składał się z:
  • obsługi systemu informatycznego funkcjonującego w Spółce
  • fakturowania
  • raportowania
  • prowadzenia dokumentacji przetargowej
  • obsługi klienta na podstawie otrzymanych zamówień
Szukamy Ciebie jeśli:
  • posiadasz wykształcenie min. średnie
  • dobrze znasz  i obsługujesz programy Excel i Word
  • posiadasz minimum roczne doświadczenie w pracy biurowej
  • potrafisz pracować w zespole, jesteś komunikatywny
  • bardzo dobrze potrafisz zorganizować własną pracę
Dodatkowymi atutami będą:
  • Znajomość przepisów Prawa Zamówień Publicznych
  • Znajomość rynku odpadów i doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
Oferujemy:
  • pracę w dużej, stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • niezbędne narzędzia pracy
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • kursy i szkolenia podnoszące kwalifikacje
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • grupowe ubezpieczenie na życie
  • prywatną opiekę medyczną finansowaną przez pracodawcę
  • kartę Medicover sport dofinansowaną przez pracodawcę

Zobacz podobne oferty

Specjalistka / Specjalista ds. Administracji

Holcim Polska S.A
Miejsce pracy: podkarpackie

  • Zadania, które na Ciebie czekają: Przygotowywanie zamknięcia miesiąca na podstawie przeprowadzonej inwentaryzacji (surowce, media, paliwa, produkcja etc.) Prowadzenie i koordynowanie działań w zakresie administracji: kompletowanie i archiwizowanie dokumentów...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj

Młodszy Specjalista ds. Administracji Transportu

GEODIS Road Network Sp. z o.o.
Miejsce pracy: lubelskie

  • Główne obowiązki: Budowanie pozytywnego wizerunku firmy wśród kontrahentów i pracowników Bieżąca obsługa administracyjna (front office) Obsługa korespondencji zewnętrznej oraz wewnętrznej Rejestracja i wystawianie faktur – rozliczenie przewoźników...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj

Instruktor sportów siłowych

Powiatowy Urząd Pracy w Lesznie
Miejsce pracy: wielkopolskie

  • prowadzenie treningów indywidualnych, nadzorowanie ćwiczeń, układanie planów treningowych Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe, inne Uprawnienia: trener personalny Wymagania inne:

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: wczoraj