Ośrodek Sportu i Rekreacji w Mosinie
Specjalista do spraw administracji
Miejsce pracy: Mosina
Numer: StPr/25/2225
OBOWIĄZKI:
Szczegółowy zakres obowiązków przedstawiony został w załączniku. Dostępny jest również na stronach internetowych:www.osirmosina.plhttp://bip.osir.mosina.pl/osir/ogloszenia-i-nabory/nabory.html
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący
Uprawnienia: doświadczenie - 2 lata
Uprawnienia: znajomość reklamy, promocji i komunikacji marketingowej w internecie
Uprawnienia: dobra organizacja pracy własnej
Uprawnienia: Administracja biurowa z obsługą komputera


Wymagania inne:

Wymagania konieczne:- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku;- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych;- niekaralność za umyślne przestępstwa lub umyślne przestępstwa skarbowe;-gotowość do pracy w systemie równoważnego czasu pracy, również w soboty i niedziele;- Minimum 2 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku administracyjnym, mile widziane w jednostce sektora finansów publicznych;- umiejętność pracy w systemach kadrowych;- znajomość przepisów z zakresu Kodeksu pracy i prawa pracowniczego, Ustawy o dostępie do informacji publicznej, instrukcji kancelaryjnej i JRWA;Umiejętność: Praca w systemach kadrowychWymagania dodatkowe:- mobilność i dyspozycyjność czasowa,- komunikatywność i dokładność,- umiejętność pracy w zespole,- łatwe nawiązywanie kontaktów z ludźmi, cierpliwość, wyrozumiałość,- odporność na stres,- prawo jazdy kat. B.- sumienność, dokładność, obowiązkowość, rzetelność

Miejsce pracy:

Mosina


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 5 255 PLN


Opis wynagrodzenia:

brutto

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

Zobacz podobne oferty

Pracownik obsługi

Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie
Miejsce pracy: dolnośląskie

  • Przeszkolenie bezrobotnego w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisów przeciwpożarowych oraz zapoznanie z obowiązującym regulaminem pracy, Nabycie umiejętności w zakresie zadań i kompetencji zawodowych na stanowisku pracownika obsługi, w tym:-...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: wczoraj

Pracownik operacyjny

Powiatowy Urząd Pracy w Giżycku
Miejsce pracy: warmińsko-mazurskie

  • - Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodowe Wymagania inne:

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: wczoraj

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi kancelaryjno-archiwalnej

PKP CARGO S.A.
Miejsce pracy: mazowieckie

  • Wyzwania, jakie na Ciebie czekają: Koordynowanie procesu obiegu korespondencji przychodzącej i wychodzącej z Centrali Spółki oraz jej dystrybucja zgodnie z obowiązującymi standardami Prowadzenie rejestracji korespondencji w systemie elektronicznego obiegu...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: wczoraj