Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Sekretarz szkoły
Miejsce pracy: Świnoujście
Numer: StPr/25/0171
OBOWIĄZKI:
Prowadzenie dokumentacji sekretariatu zgodnie z obowiązującymi pzepisami.Prowadzenie spraw uczniowskich i pracowników szkoły.Wykonywanie wszelkich czynności związanych z ruchem uczniów ( przyjęcia, przeniesienia)Prowadzenie dokumentacji dot. wyników klasyfikacyjnych i promocji uczniów.Obsługa organizacyjna rekrutacji uczniów do klasy pierwszej.Wydawanie legitymacji uczniowskich, sporządzanie odpisów arkuszy ocen, wydawanie duplikatów świadectw, zaświadczeń potwierdzających kontynuację nauki, prowadzenie rejestrów zaświadczeń oraz wydanych legitymacji.Przygotowanie korespondencji służbowej,dokumentów i analiz.Przygotowanie i wprowadzanie danych do Systemu Informacji Oświatowej.Archiwizacja dokumentów i wystawianie dokumentacji pracowniczej.Prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, organizacja właściwego obiegu dokumentów, nadawanie numerów zgodnie z instrukcją kancelaryjną, przyjmowanie, rodzielanie i wysyłanie poczty.Bieżąca współpraca z pracownikami i dyrekcją, rzetelne i terminowe przekazywanie informacji służbowej (lub pośredniczenie w kontaktach z pracownikami) Wystawianie świadectw pracy, umów, aneksów - przy współpracy z działem księgowym.Wykonywanie innych czynności zleconych przez dyrekcję szkoły.Obsługa programów Sekretariat, e-dziennik, dotacje firmy VULCAN.Prowadzenie kalendarza spotkań dyrektora szkoły.Wykonywanie innych czynności zleconych przez dyrekcję szkoły.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe, kierunek: Administracja


Wymagania inne:

Wykształcenie: Średnie/wyższeKierunek/specjalność: AdministracjaUmiejętności-uprawnienia: 2. Znajomość lub gotowość do szybkiego opanowania Systemu Informacji Oświatowej platformy internetowej.3. Umiejętności redagowania pism.4. Komunikatywność, otwartość w kontaktyach z interesantami.5. Samodzielność i staranność w wykonywaniu osbowiązków.6. Odpowiedzialność, bardzo dobra organizacja pracy,7. Dokładność oraz umiejętnosć pracy w zespole.8. Odporność na stres, umiejętności pracy na presją czasu.9. Znajmość przepisów prawa oświatowego.10. Znajomość obsługi komputera i programów.11. Obsługa urządzeń biurowych.12. Wysoka kultura osobista.13. Dyspozycyjność.Praca w godzinach: 07:30 - 15:30Częstotliwość kontaktów z pracodawcą: Od poniedziałku do piątku od 10:00 do 13:00Okres zatrudnienia: Możliwość dłuższej współpracy.Miejsce zgłoszenia się kandydata na rozmowę kwalifikacyjną: Norweska 12a, po kontakcie telefonicznym 505 115 455

Miejsce pracy:

Świnoujście


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 4 800 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu

Zobacz podobne oferty

Specjalista ds. obsługi sekretariatu

Warszawski Uniwersytet Medyczny
Miejsce pracy: mazowieckie

  • Główne zadania: prowadzenie dziennika korespondencji przychodzącej i wychodzącej; prowadzenie rejestru opinii prawnych; prowadzenie rejestru spraw sądowych; czynności archiwizacyjne; pozyskiwanie i udzielenie informacji, w tym telefonicznie i mailowo,...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj

Sekretarka

Powiatowy Urząd Pracy w Żorach
Miejsce pracy: śląskie

  • prowadzenie dokumentacji firmy Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania inne: mile widziane doświadczenie

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj

P.o sekretarza sądowego

Powiatowy Urząd Pracy w Koninie
Miejsce pracy: wielkopolskie

  • Nauka w ramach stażu:- sporządzania projetów pism,- protokołowania na rozprawach,- obsługi korespondecyjnej,- wpisywania terminów badań biegłych sądowych. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: OBSŁUGA URZĄDZEŃ...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: wczoraj