Powiatowy Urząd Pracy w Świdniku
Sekretarz sądowy
Miejsce pracy: Świdnik
Numer: StPr/25/0402
OBOWIĄZKI:
odbiór korespondencji z Biura Podawczego Sądu, przygotowywanie akt na posiedzenia, protokołowanie na rozprawach, wykonywanie zarządzeń wydanych na rozprawach i posiedzeniach,wydawanie odposów orzeczeń, przekazywanie akt między wydziałami a czytelnią, przygotwywanie dokumentacji do archiwum, obsługa posiedzeń zdalnych.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Obsługa komputera
Uprawnienia: umiejętność pracy w zespole (zdolności interpersonalne)


Wymagania inne:

oferta pracy dla konkretnej osoby po odbytym przez nią stażu

Miejsce pracy:

Świdnik


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 3 750 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Świdniku

Zobacz podobne oferty

Specjalista / Starszy Specjalista w Sekretariacie Biura Nadzoru Wewnętrznego

Centrala NFZ
Miejsce pracy: mazowieckie

  • GŁÓWNE ZADANIA obsługa kancelaryjna i sekretarska Dyrektora Biura; przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji kierowanej do Biura, w tym poczty elektronicznej, jej ewidencja i rozdział zgodnie z dokonaną dekretacją; wysyłka korespondencji wytworzonej w...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj

Sekretarka

Powiatowy Urząd Pracy w Ostrołęce
Miejsce pracy: mazowieckie

  • - porzadkowanie akt spraw sądowych- zakładanie akt- kserowanie doumentów z akt spraw- sporządzanie i przepisywanie pism komputerowo- rozpisywanie sesji- przygotowanie akt do przekazania do archiwum Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: wczoraj

Sekretarka

Powiatowy Urząd Pracy w Ostrołęce
Miejsce pracy: mazowieckie

  • - porzadkowanie ksiąg wieczystych- zakładanie akt - ksiąg wieczystych- kserowanie doumentów z akt spraw- sporządzanie i przepisywanie pism komputerowo- przygotowanie akt do przekazania do archiwum Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: wczoraj