Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Sekretarz kancelarii
Miejsce pracy: Iława
Numer: StPr/25/1068
OBOWIĄZKI:
Praca przy komputerze, obsługa interesanta, sporządzanie projektów, pism w toku postępowania egzekucyjnego, wysyłka i odbiór korespondecji, rejestracja i ewidencjonowanie wniosków i korespondencji wpływającej do kancelarii.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe


Wymagania dodatkowe:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność pracy zespołowej, obsługi komputera. Mile widziane doświadczenie w branży administracyjno - biurowej. Praca w systemie I zmianowym. W poniedziałek w godz. 7:00-17:00, wtorek-czwartek w godz. 7:00-15:00, piątek w godz. 7:00-13:00.

Miejsce pracy:

Iława


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

4 666 PLN


Opis wynagrodzenia:

jw.

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie

Zobacz podobne oferty

Sekretarka

APS Energia S.A.
Miejsce pracy: mazowieckie

  • Główne obowiązki: kompleksowa obsługa sekretariatu, prowadzenie rezerwacji sal konferencyjnych, organizowanie i obsługa spotkań dla Członków Zarządu, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów wpływających do Spółki, nadzór nad pismami wymagającymi...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: wczoraj

Pracownik w sekretariacie wydziału

Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Miejsce pracy: śląskie

  • KONKURS OKDR.1101.11.2025, szczegóły na www.gliwice.sr.gov.pl; Wykształcenie średnie oraz zdany egzamin maturalny lub wyższe; znajomość techniki pracy biurowej, w tym umiejętność posługiwania się sprzętem komputerowym (znajomość edytora tekstowego...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: wczoraj

Sekretarka

Gdański Urząd Pracy
Miejsce pracy: pomorskie

  • STAŻ ZORGANIZOWANY PRZEZ GUP1. Zapoznanie się ze strukturą organizacyjną firmy, funkcjonowaniem sekretariatu oraz charakterem działalności firmy,2. Współpraca z Opiekunem stażu,3. Odbieranie telefonów,4. Przygotowanie pism i dokumentów,5. Kompletownie i...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: wczoraj