Powiatowy Urząd Pracy w Jeleniej Górze
Sekretarz kancelarii
Miejsce pracy: Jelenia Góra
Numer: StPr/25/0411
OBOWIĄZKI:
-
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: obsługa komputera


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Jelenia Góra


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Jeleniej Górze

Zobacz podobne oferty

Specjalista / Starszy Specjalista w Sekretariacie Biura Nadzoru Wewnętrznego

Centrala NFZ
Miejsce pracy: mazowieckie

  • GŁÓWNE ZADANIA obsługa kancelaryjna i sekretarska Dyrektora Biura; przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji kierowanej do Biura, w tym poczty elektronicznej, jej ewidencja i rozdział zgodnie z dokonaną dekretacją; wysyłka korespondencji wytworzonej w...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj

Sekretarz sądowy

Powiatowy Urząd Pracy w Świdniku
Miejsce pracy: lubelskie

  • odbiór korespondencji z Biura Podawczego Sądu, przygotowywanie akt na posiedzenia, protokołowanie na rozprawach, wykonywanie zarządzeń wydanych na rozprawach i posiedzeniach,wydawanie odposów orzeczeń, przekazywanie akt między wydziałami a czytelnią,...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: wczoraj

Sekretarka

Powiatowy Urząd Pracy w Ostrołęce
Miejsce pracy: mazowieckie

  • - porzadkowanie akt spraw sądowych- zakładanie akt- kserowanie doumentów z akt spraw- sporządzanie i przepisywanie pism komputerowo- rozpisywanie sesji- przygotowanie akt do przekazania do archiwum Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: wczoraj