Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowcu Świętokrzyskim
Sekretarka
Miejsce pracy: Ostrowiec Świętokrzyski
Numer: StPr/25/0791
OBOWIĄZKI:
Prowdzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: Pakiet MS Office
Uprawnienia: obsługa urządzeń biurowych
Uprawnienia: komunikatywność, umiejętność pracy w grupie


Wymagania inne:

Minimum 6 miesiędy stażu pracy w administracji publicznej.

Miejsce pracy:

Ostrowiec Świętokrzyski


Rodzaj umowy:

Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług


Wynagrodzenie brutto:

od 30,50 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowcu Świętokrzyskim

Zobacz podobne oferty

Sekretarka

Powiatowy Urząd Pracy w Wodzisławiu Śląskim
Miejsce pracy: śląskie

  • Przyjmowanie interesantów i udzielanie ogólnych informacji, opracowywanie dokumentacji, obsługa komputera i urządzeń biurowych, przetwarzanie i archiwizacja dokumentów, dbanie o porządek w miejscu pracy. Praca w godzinach od 13.00 do 17.00. Wymagania...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: wczoraj

Sekretarz gminy

URZĄD GMINY TCZEW
Miejsce pracy: pomorskie

  • Szczegółowe informacje o ofercie znajdują się na stronie: https://bip.gmina-tczew.pl/a,21048,ogloszenie-o-naborze-na-wolne-stanowisko-urzednicze-sekretarza-gminy-tczew.htmlWymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy w Tczewie...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: wczoraj

Pracownik biurowy ds. Promocji i Współpracy Edukacyjnej

Grupa Pascal
Miejsce pracy: śląskie

  • Tworzenie i wdrażanie strategii marketingowych dostosowanych do potrzeb klientów. Realizacja celów sprzedażowych i zarządzanie relacjami z klientami. Aktywne pozyskiwanie klientów oraz sprzedaż usług edukacyjnych. Współpraca z zespołem grafików przy...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: wczoraj