Powiatowy Urząd Pracy w Bartoszycach
Sekretarka
Miejsce pracy: Bartoszyce
Numer: StPr/25/0247
OBOWIĄZKI:
wg załącznika wniosku
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wykształcenie: pomaturalne/policealne
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wykształcenie: średnie zawodowe
Wykształcenie: średnie branżowe


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Bartoszyce


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Bartoszycach

Zobacz podobne oferty

Sekretarz kancelarii

Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach
Miejsce pracy: mazowieckie

  • - analiza akt spraw,- interpretacja przepisów prawa,- sporządzanie pism procesowych z zakresu różnych dziedzin prawa,- koordynacja bieżącej działalności kancelarii Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, prawnicze Język: angielski,...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj

Sekretarz sądowy

Powiatowy Urząd Pracy w Policach
Miejsce pracy: zachodniopomorskie

  • - szycie akt, podkładanie akt ksiąg wieczystych w archiwum- przyjmowanie i dołączanie do akt zwrotnych poświdczeń odbiou wysyłanej korespondencji- wykonywanie zarządzeń Przewodniczącego wydziału i Kierownika- praca na komputerze- obsługa czytelni akt-...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj

Pracownik biurowy - Sekretarz szkoły

Grupa Pascal
Miejsce pracy: warmińsko-mazurskie

  • Opis stanowiska Tworzenie i realizowanie strategii marketingowej Profesjonalny dobór rozwiązań do potrzeb klientów Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i planowanie aktywności wobec klientów Pozyskiwanie oraz stała współpraca z klientami w zakresie...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj