Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Sekretarka
Miejsce pracy: Częstochowa
Numer: StPr/25/0390
OBOWIĄZKI:
Sekretarka
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

wykształcenie od średniego ogólnokształcącego, obsługa komputera, praca przy komputerze powyżej 4h; wysoka kultura osobista.

Miejsce pracy:

Częstochowa


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie

Zobacz podobne oferty

Pracownik biurowy - Sekretarz szkoły

Grupa Pascal
Miejsce pracy: dolnośląskie

  • Opis stanowiska Tworzenie i realizowanie strategii marketingowej Profesjonalny dobór rozwiązań do potrzeb klientów Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i planowanie aktywności wobec klientów Pozyskiwanie oraz stała współpraca z klientami w zakresie...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj

Sekretarka / Asystentka biura

NORMA
Miejsce pracy: mazowieckie

  • wykonywanie zadań powierzonych prawo jazdy załatwianie spraw w urzędach asystowanie przy spotkaniach dowożenie dokumentów do firm obsługa ogłoszeń oraz strony internetowej kontakt z Biurem Rachunkowym kontrola sprawnego funkcjonowania biura obsługa spotkań...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj

Sekretarka / starsza sekretarka

Powiatowy Urząd Pracy w Augustowie
Miejsce pracy: podlaskie

  • Nadzór nad obiegiem dokumentów - przyjmowanie, rejestracja korespondencji. Obsługa elektronicznego obiegu dokumentów (EZD). Przyjmowanie połączeń telefonicznych i ich przekierowywanie do odpowiednich osób. Organizacja przyjmowanie skarg, wniosków i petycji...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj