Powiatowy Urząd Pracy w Lesznie
Sekretarka
Miejsce pracy: Leszno
Numer: StPr/25/0241
OBOWIĄZKI:
prowadzenie sekretariatu szkoły, prowadzenie dokumentacji dotyczącej uczniów, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, wykonywanie innych czynności związanych z pracą na zajmowanym stanowisku, zleconych przez przełożonych,
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, inne
Uprawnienia: Znajomość pakietu MS Office
Uprawnienia: komunikatywność


Wymagania inne:

biegła znajomość języka angielskiego

Miejsce pracy:

Leszno


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Lesznie

Zobacz podobne oferty

Sekretarka (staż)

Powiatowy Urząd Pracy w Rykach
Miejsce pracy: lubelskie

  • obsługa poczty oraz urządzeń biurowych, Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj

Sekretarka

Powiatowy Urząd Pracy w Goleniowie
Miejsce pracy: zachodniopomorskie

  • w programie stażu Wymagania inne:

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj

Sekretarz kancelarii

Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach
Miejsce pracy: mazowieckie

  • - analiza akt spraw,- interpretacja przepisów prawa,- sporządzanie pism procesowych z zakresu różnych dziedzin prawa,- koordynacja bieżącej działalności kancelarii Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, prawnicze Język: angielski,...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj