Powiatowy Urząd Pracy w Jastrzębiu-Zdroju
Sekretarka
Miejsce pracy: Jastrzębie-Zdrój
Numer: StPr/25/0155
OBOWIĄZKI:
Prowadzenie akt sprawy, umawianie klientów na spotkania, kontakty osobiste i telefoniczne z pracownikami administracyjnymi organów wymiaru sprawiedliwości.Umowa na okres próbny na 3 miesiące a w przypadku pozytywnej opinii kolejna umowa o pracę na czas określony.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: dobra organizacja pracy
Uprawnienia: prawo jazdy kat. B
Uprawnienia: znajomość programu Microsoft Office
Uprawnienia: łatwość nawiązywania kontaktów
Uprawnienia: wysoki poziom kultury osobistej


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Jastrzębie-Zdrój


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Jastrzębiu-Zdroju

Zobacz podobne oferty

Sekretarka

Powiatowy Urząd Pracy w Krasnymstawie
Miejsce pracy: lubelskie

  • program stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), administracyjne Wymagania inne:

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: wczoraj

Sekretarka

Powiatowy Urząd Pracy w Śremie
Miejsce pracy: wielkopolskie

  • Sekretarkaczas pracy: pn.-pt.: 07:00-15:00 lub 08:00-16:00 Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: badania lekarskie

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: wczoraj

Sekretarka

Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Miejsce pracy: warmińsko-mazurskie

  • według harmonogramu stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: wczoraj