Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Sekretarka
Miejsce pracy: Kłodzko
Numer: StPr/24/1116
OBOWIĄZKI:
wg programu stażu
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Obsługa komputera
Uprawnienia: zdolność koncentracji
Uprawnienia: komunikatywność


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Kłodzko


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,4 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku

Zobacz podobne oferty

Asystent/ka Dyrektora

ManpowerGroup
Miejsce pracy: mazowieckie

  • Zadania: Wsparcie dla dyrektora zarządzającego Ustalanie harmonogramu spotkań Przygotowanie prezentacji Zarządzanie i administracja dokumentami na terenie Europy Organizacja wydarzeń firmowych Organizacja wdrożenia nowych pracowników Samodzielne koordynowanie...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: 2024-12-10

Sekretarka

Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu
Miejsce pracy: lubelskie

  • Obsługa sekretariatu, obsługa organizacji dokumentów, obsługa korespondencji, przyjmowanie telefonów oraz udzielanie informacji. Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: administracja lub ekonomia lub geodezja lub prawo...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: 2024-12-09

Starszy Referent w Dziekanacie Wydziału Prawa, Administracji i Ekonomii

Uniwersytet Wrocławski
Miejsce pracy: dolnośląskie

  • Nazwa stanowiska: starszy referent Wymiar etatu: pełny etat Liczba etatów: 1 Główne obowiązki Prowadzenie spraw studenckich związanych z tokiem studiów. Obsługa interesantów w dziekanacie (studenci, słuchacze, kadra naukowa, osoby z zewnątrz). Obsługa...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: 2024-12-09