Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach
Sekretarka
Miejsce pracy: Kościerzyna
Numer: StPr/25/0932
OBOWIĄZKI:
1) Obsługa korespondencji wpływającej i wychodzącej z kancelarii,2) Prowadzenie dokumentacji kancelarii, zgodnie z przyjętymi standardami,3) Umawianie spotkań z klientami i pracownikami,4) Obsługa połączeń telefonicznych,5) Redagowanie i edytowanie pism przygotowanych w kancelarii,6) Archiwizowanie dokumentów,7) Zaopatrywanie kancelarii w artykuły biurowe.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Kościerzyna


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach

Zobacz podobne oferty

Asystent Zarządu

Klient portalu Praca.pl
Miejsce pracy: mazowieckie

  • Wspieranie Prezesa Zarządu w codziennej pracy, w tym zarządzanie kalendarzem i organizacja spotkań. Koordynowanie wyjazdów służbowych oraz obsługa gości i klientów. Zapewnienie prawidłowego obiegu korespondencji i dokumentacji. Współpraca z działami...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj

P.o. sekretarza sądowego

Sąd Rejonowy w Radzyniu Podlaskim
Miejsce pracy: lubelskie

  • protokołowanie przebiegu rozpraw i posiedzeń sądu, rozpisywanie sesji, wykonywanie czynności biurowych związanych z obiegiem korespondencji, wprowadzanie danych do systemu, wykonywanie zarządzeń wydawanych wsprawach, wysyłanie wezwań i zawiadomień do stron...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: wczoraj

Sekretarka

POWIATOWE CENTRUM ROZWOJU EDUKACJI W NOWYM MIEŚCIE LUBAWSKIM
Miejsce pracy: warmińsko-mazurskie

  • Bieżąca obsługa sekretariatuObsługa urządzeń biurowychOrganizacja składnicy akt Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku sekretarki...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: wczoraj