Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
Sekretarka
Miejsce pracy: Tarnowskie Góry
Numer: StPr/25/0608
OBOWIĄZKI:
Realizowanie zadań związanych z prowadzeniem sekretariatu, obsługa dokuemtnacji przychodzącej i wychodzącej oraz obsługa interesantów
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

znajomość obsługi komputera

Miejsce pracy:

Tarnowskie Góry


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach

Zobacz podobne oferty

Specjalista ds. obsługi sekretariatu i kancelarii

Powiatowy Urząd Pracy w Janowie Lubelskim
Miejsce pracy: lubelskie

  • 1.bieżąca obsługa sekretariatu tj.:- telefoniczne i osobiste udzielanie rzetelnych informacji petentom oraz kierowanie ich do właściwych komórek organizacyjnych lub stanowisk pracy w celu załatwienia konkretnej sprawy urzędowej, sprawna i profesjonalna...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: wczoraj

Sekretarka

Powiatowy Urząd Pracy w Kamiennej Górze
Miejsce pracy: dolnośląskie

  • Przyjmowanie i dekretacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: wczoraj

Specjalista / Starszy Specjalista w Sekretariacie Biura Nadzoru Wewnętrznego

Centrala NFZ
Miejsce pracy: mazowieckie

  • GŁÓWNE ZADANIA obsługa kancelaryjna i sekretarska Dyrektora Biura; przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji kierowanej do Biura, w tym poczty elektronicznej, jej ewidencja i rozdział zgodnie z dokonaną dekretacją; wysyłka korespondencji wytworzonej w...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: wczoraj