Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach
Sekretarka
Miejsce pracy: Kartuzy
Numer: StPr/25/0822
OBOWIĄZKI:
1) Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,2) Przygotowywanie pism, kopiowanie, skanowanie,3) Obsługa interesantów, udzielanie podstawowych informacji, umawianie spotkań, 4) Obsługa urządzeń biurowych oraz programów komputerowych (Word, Excel, Poczta Elektroniczna),5) Wprowadzanie danych do systemów,6) Wsparcie prac administracyjnych innych działów,7) Przestrzeganie zasad poufności, etyki zawodowej oraz ochrony danych osobowych.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: zasadnicze zawodowe
Uprawnienia: obsługa komputera


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Kartuzy


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach

Zobacz podobne oferty

Specjalista ds. obsługi sekretariatu i kancelarii

Powiatowy Urząd Pracy w Janowie Lubelskim
Miejsce pracy: lubelskie

  • 1.bieżąca obsługa sekretariatu tj.:- telefoniczne i osobiste udzielanie rzetelnych informacji petentom oraz kierowanie ich do właściwych komórek organizacyjnych lub stanowisk pracy w celu załatwienia konkretnej sprawy urzędowej, sprawna i profesjonalna...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: wczoraj

Sekretarka

Powiatowy Urząd Pracy w Kamiennej Górze
Miejsce pracy: dolnośląskie

  • Przyjmowanie i dekretacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: wczoraj

Specjalista / Starszy Specjalista w Sekretariacie Biura Nadzoru Wewnętrznego

Centrala NFZ
Miejsce pracy: mazowieckie

  • GŁÓWNE ZADANIA obsługa kancelaryjna i sekretarska Dyrektora Biura; przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji kierowanej do Biura, w tym poczty elektronicznej, jej ewidencja i rozdział zgodnie z dokonaną dekretacją; wysyłka korespondencji wytworzonej w...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: wczoraj