Powiatowy Urząd Pracy w Zawierciu
Sekretarka medyczna
Miejsce pracy: Zawiercie
Numer: StPr/25/0207
OBOWIĄZKI:
dbanie o obieg dokumentacji wewnętrznej, obsługa urządzeń biurowych, odbieranie telefonów, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, prowadzenie dokumentacji medycznej - karty zdrowia i pacjentów, rejestrowanie chorych. Dokonywanie rozliczeń finansowych, prowadzenie ewidencji finansowej, wystawianie rachunków, praca na dwie zmiany w godz. 7:30 15:30 i 13:30 21:30
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: Obsługa komputera


Wymagania inne:

Wykształcenie wyższe, umiejętność obsługi komputera, mile widziane doświadczenie na wskazanym stanowisku

Miejsce pracy:

Zawiercie


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Zawierciu

Zobacz podobne oferty

Sekretarka

Powiatowy Urząd Pracy w Krasnymstawie
Miejsce pracy: lubelskie

  • program stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), administracyjne Wymagania inne:

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: wczoraj

Sekretarka

Powiatowy Urząd Pracy w Śremie
Miejsce pracy: wielkopolskie

  • Sekretarkaczas pracy: pn.-pt.: 07:00-15:00 lub 08:00-16:00 Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: badania lekarskie

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: wczoraj

Sekretarka

Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Miejsce pracy: warmińsko-mazurskie

  • według harmonogramu stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: wczoraj