Przedsiębiorstwo Prywatne ELGAZ Janusz Leksztoń w Gdyni
Rok założenia 1985
Sekretarka - Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Gdynia
Zadania:
  • Planowanie i koordynowanie harmonogramu pracy Prezesa Zarządu
  • Organizacja oraz obsługa spotkań, w tym przygotowywanie niezbędnych materiałów w języku polskim i angielskim
  • Prowadzenie korespondencji i kontaktów z urzędami, instytucjami oraz partnerami biznesowymi w kraju i za granicą
  • Tłumaczenia pisemne i ustne podczas rozmów i spotkań
  • Opracowywanie analiz i raportów dotyczących rynków krajowych i zagranicznych
  • Wsparcie w realizacji bieżących projektów oraz zadań administracyjnych
Wymagania:
  • Minimum 2 lata doświadczenia w pracy na stanowisku asystenckim dla kadry zarządzającej lub min. 5 lat w samodzielnej roli o zbliżonym charakterze
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (mile widziany certyfikat potwierdzający umiejętności)
  • Biegła obsługa komputera i pakietu MS Office
  • Prawo jazdy kat. B oraz umiejętność prowadzenia pojazdu
  • Samodzielność, świetna organizacja pracy i odporność na presję czasu
  • Gotowość do wyjazdów służbowych w kraju i za granicę
Oferujemy:
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę po okresie próbnym
  • Możliwość pracy w systemie stacjonarnym lub hybrydowym (Gdynia)
  • Wynagrodzenie dostosowane do kompetencji i doświadczenia – ustalane indywidualnie
  • Realny wpływ na projekty o charakterze międzynarodowym i możliwość rozwoju zawodowego
  • Współpracę z profesjonalnym i wspierającym zespołem

Zobacz podobne oferty

Asystent Zarządu

Klient portalu Praca.pl
Miejsce pracy: mazowieckie

  • Wspieranie Prezesa Zarządu w codziennej pracy, w tym zarządzanie kalendarzem i organizacja spotkań. Koordynowanie wyjazdów służbowych oraz obsługa gości i klientów. Zapewnienie prawidłowego obiegu korespondencji i dokumentacji. Współpraca z działami...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj

P.o. sekretarza sądowego

Sąd Rejonowy w Radzyniu Podlaskim
Miejsce pracy: lubelskie

  • protokołowanie przebiegu rozpraw i posiedzeń sądu, rozpisywanie sesji, wykonywanie czynności biurowych związanych z obiegiem korespondencji, wprowadzanie danych do systemu, wykonywanie zarządzeń wydawanych wsprawach, wysyłanie wezwań i zawiadomień do stron...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: wczoraj

Sekretarka

POWIATOWE CENTRUM ROZWOJU EDUKACJI W NOWYM MIEŚCIE LUBAWSKIM
Miejsce pracy: warmińsko-mazurskie

  • Bieżąca obsługa sekretariatuObsługa urządzeń biurowychOrganizacja składnicy akt Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku sekretarki...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: wczoraj