Jako Holcim Polska jesteśmy producentem innowacyjnych i zrównoważonych rozwiązań budowlanych od fundamentów aż po dach.

Holcim Polska wdraża technologie i rozwiązania o obniżonym śladzie węglowym, możliwe do zastosowania na każdym etapie życia budynku, od projektowania i budowy po naprawy oraz renowacje, jesteśmy światowym liderem w wykorzystaniu odpadów jako źródła energii i surowców. Zatrudniamy ok. 70 tys. osób w 70 krajach. W związku z ciągłym rozwojem poszukujemy osoby, która wesprze nasz zespół.

Referent / Referentka ds. administracji
Warszawa
Zadania, które na Ciebie czekają:
  • Bieżąca obsługa recepcji, w tym powitanie i obsługa gości, obsługa połączeń telefonicznych.
  • Koordynacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta tradycyjna i elektroniczna).
  • Organizacja oraz obsługa spotkań dla pracowników oraz klientów.
  • Zarządzanie dostawami i zamówieniami artykułów biurowych.
  • Obsługa systemu SAP – sporządzaniem zamówień biurowych i opis faktur.
  • Kontakt z zarządcą budynku, dostawcami i podwykonawcami.
  • Współpraca z Asystentkami Zarządu.
  • Współpraca z pozostałymi działami w firmie, w ramach bieżących projektów.
Co zyskasz?
  • Pakiet Medicover dla pracownika i jego rodziny
  • Pakiet Medicover sport (2 wejścia tygodniowo)
  • Fundusz pracowniczy
  • Dofinansowanie do wypoczynku
  • Dostęp do szkoleń i unikalny plan rozwoju
  • Dofinansowanie do nauki języka angielskiego
  • 4.12 dniem wolnym od pracy
  • Umowę o pracę
  • Szansę na rozwój wewnątrz organizacji
  • Dostęp do najnowocześniejszych technologii
  • Pracę, w której masz wpływ na świat i otoczenie
  • Możliwość pracy w międzynarodowym środowisku
Co jest dla nas ważne?
  • Doświadczenie na takim samym lub podobnym stanowisku.
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego w stopniu średniozaawansowanym.
  • Znajomość pakietu MS Office.
  • Wykształcenie min. średnie.
  • Wysoka kultura osobista, komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole.​
  • Sumienność i bardzo dobra organizacja pracy.
Administratorem Państwa danych osobowych jest Holcim Polska z siedzibą w Małogoszczu, przy ul. Warszawska 110 (28-366), wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 000062569, numer NIP: 5261060765 o kapitale akcyjnym 811.329.500 PLN opłaconym w pełni, której akta rejestrowe przechowywane są w Sądzie Rejonowym Kielcach.

Kontakt do Inspektora Ochrony Danych:Krzysztof Radtke, mail: pl-m-inspektor-ochrony-danych@holcim.com

Dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko pracy u Administratora oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora opisanego poniżej.

Administrator będzie przetwarzał następujące kategorie Państwa danych: Dane identyfikacyjne, dane kontaktowe, dane adresowe, dane dotyczące wykształcenia, dane dotyczące przebiegu dotychczasowego zatrudnienia, dane dotyczące zainteresowań.Pozostałe dane przetwarzamy na podstawie Państwa dobrowolnej zgody, którą wyrazili Państwo wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych jest prawnie uzasadniony interes Administratora - art. 6 ust. 1 lit. f rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), polegający na poszukiwaniu i zatrudnianiu pracowników oraz prowadzeniu postępowań rekrutacyjnych zmierzających do zatrudnienia pracownika, którego kwalifikacje najbardziej odpowiadają zapotrzebowaniu Administratora.

Podstawą przetwarzania Państwa danych w zakresie niezbędnym do zawarcia i wykonania umowy o pracę jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Administrator nie planuje przekazywać Państwa danych osobowych odbiorcom spoza EOG, czyli do państw trzecich.

Dane osobowe będą przetwarzane do zakończenia procesu rekrutacji. Ponadto dane osobowe możemy przechowywać dla celów ustalenia, dochodzenie lub ochrony przed roszczeniami związanymi z procesem rekrutacji przez okres sześciu miesięcy.

Przysługuje Państwu prawo dostępu do danych, ich poprawiania, żądania ich usunięcia, a także prawo ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych, wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeżeli dane są przetwarzane niezgodnie z wymogami prawnymi. W Polsce jest to Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. W związku z tym, ze dane są przetwarzane na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora, przysługuje Państwu prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, jeśli wynika to z przyczyn związanych z Państwa szczególną sytuacją.

TU znajduje się pełna informacja o ochronie danych osobowych.

Zobacz podobne oferty

General Administration Specialist

TELUS Digital
Miejsce pracy: pomorskie

  • Oferujemy : Stałe wynagrodzenie Nowoczesne biuro w kompleksie Olivia Business Centre Prywatną opiekę medyczną Ścisłą współpracę z innymi działami Szkolenia wewnętrzne i możliwości uczenia się Możliwość rozwoju kariery w międzynarodowej firmie...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj

Specjalista / Specjalistka ds. Administracji

Fitness Platinium
Miejsce pracy: małopolskie

  • Pracuj z nami! bądź odpowiedzialny/a za administrowanie klubami fitness w wyznaczonym regionie Polski, kontroluj i weryfikuj merytorycznie dokumenty księgowe, analizuj faktury czynszowo-mediowe, współpracuj z dostawcami usług zewnętrznych, kontaktuj się z...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj

Pracownik działu marketingu

Schwinn Polska Sp. z o.o.
Miejsce pracy: małopolskie

  • Opis stanowiska: Obsługa zapytań i korespondencji (mail, telefon) Przyjmowanie i wprowadzanie zamówień Współpraca z działem produkcji i wysyłek oraz wysyłanie potwierdzeń Wystawianie dokumentów sprzedażowych Sporządzanie cyklicznych raportów i analiz na...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj