Urząd Miejski w Paczkowie
Referent ds. obsługi sekretariatu
Miejsce pracy: Paczków
Numer: StPr/25/0905
OBOWIĄZKI:
Obsługa organizacyjna Burmistrza i Zastępcy Burmistrza, obsługa Sekretariatu, przyjmowane, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji na zewnątrz i wewnątrz Urzędu, zaopatrywanie Urzędu w niezbędny sprzęt i wyposażenie, w tym materiały biurowe i kancelaryjne, gospodarka środkami rzeczowymi, drukami i formularzami, ekspedycja przesyłek pocztowych na terenie miasta i gminy Paczków, potwierdzanie za zgodność z oryginałem dokumentów urzędowych,prowadzenie ewidencji delegacji pracowników Urzędu, sporządzanie umów na jazdy lokalne i zamiejscowe, weryfikacja i zatwierdzanie pod względem merytorycznym oświadczeń na jazdy lokalne, gospodarka pieczątkami, pieczęciami i tablicami urzędowymi, prowadzenie Centralnego Rejestru Umów, prowadzenie spraw socjalnych pracowników Urzędu, prowadzenie spraw związanych z inwentaryzacją składników majątkowych Urzędu, obsługa aplikacji e-Doręczenia.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

Wymagania niezbędne: posiadanie obywatelstwa polskiego, korzystanie z pełni praw publicznych, pełna zdolność do czynności prawnych, niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, nieposzlakowana opinia, wykształcenie średnie, co najmniej roczny staż pracy, znajomość przepisów ustawy o samorządzie gminnym, umiejętność obsługi komputera.Wymagania dodatkowe: doświadczenie zawodowe w jednostkach samorządu terytorialnego, administracji publicznej lub na stanowisku o podobnym charakterze, komunikatywność, umiejętność planowania, sprawnej organizacji pracy, umiejętność pracy w zespole.Wymagane dokumenty: list motywacyjny, kserokopia dokumentu poświadczającego posiadane wykształcenie, kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie według wzoru dostępnego na stronie http://paczkow.bip.net.pl/?c=439 lub w siedzibie Urzędu Miejskiego w Paczkowie, kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy, kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, referencje, pisemne oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o pełnej zdolności do czynności prawnych, pisemne oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze oraz informacja o przetwarzaniu danych osobowych (załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia), kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku osoby niepełnosprawnej, która zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ustawy o pracownikach samorządowych.Termin składania dokumentów aplikacyjnych do dnia 19.08.2025 r.

Miejsce pracy:

Paczków


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 800 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Nysie

Zobacz podobne oferty

Asystent Zarządu

Klient portalu Praca.pl
Miejsce pracy: łódzkie

  • Zarządzanie korespondencją i dokumentacją, Organizacja spotkań i konferencji, Komunikacja wewnętrzna i z klientami, Obsługa archiwum firmowego, Realizacja zamówień biurowych i rozliczenia kosztów. Wyższe wykształcenie, Doświadczenie na podobnym...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj

Pracownik sekretariatu

Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Miejsce pracy: zachodniopomorskie

  • - OBSŁUGA TELEFONICZNA- ZARZĄDZANIE ORAZ NADZÓR NAD PRAWIDŁOWYM OBIEGIEM DOKUMENTÓW- OBSŁUGA KORESPONDENCJI PRZYCHODZĄCEJ I WYCHODZĄCEJ- OBSŁUGA BIEŻĄCYCH SPRAW ADMINISTRACJI , BIUROWYCH- DBANIE O ZAOPATRZENIE FIRMY W ARTYKUŁY BIUROWE- DBANIE O PORZĄDEK...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: wczoraj

Sekretarka

Powiatowy Urząd Pracy w Opocznie
Miejsce pracy: łódzkie

  • zgodny z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: pedagogika Wymagania inne:

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: wczoraj